[DVD] DTS naar AC3

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
Goedenavond,

Ik heb nou een DVD met DTS geluid. Allemaal mooi en aardig, mijn dvdspeler ondersteunt het wel, maar die van mijn vriendin (bijvoorbeeld) niet.

Ik heb daarom met een programma het DTS-geluid om weten te zetten naar AC3 (in WAV-formaat).

Is er nou een mogelijkheid om dit geluid bij de bestaande film te "importeren"? De rest van de film is namelijk wel goed, alleen nu moet het 'nieuwe' geluid er bij.


Alvast bedankt :thumb:
 
Optie 1: een nieuwe vriendin? (denk het niet he) :D
Optie 2: Kan TMPgenc dat niet?
 
Volgens mij kan dat met BeSweet, daarover ook dit gevonden:

quote
Just look at the right side of the Main Window of BeSweetGUI.exe application, you can find there a AC3ENC Combo box, set it to AC3.
Set your Input File (.dts) at top of the Window and press DTS to AC3 Button.
unquote
 
Volgens mij kan dat met BeSweet, daarover ook dit gevonden:

quote
Just look at the right side of the Main Window of BeSweetGUI.exe application, you can find there a AC3ENC Combo box, set it to AC3.
Set your Input File (.dts) at top of the Window and press DTS to AC3 Button.
unquote

Geloof het of niet, maar ik heb dat programmaatje al geprobeerd. Nadeel (en de reden waarom ik het niet gebruikt heb) is dat je élke audio-spoor, voor elk hoofdstuk apart moet decoden. Omdat ik geen zin heb om dit handmatig steeds aan te geven, ben ik niet verder gegaan met dat progje.


@huijb: Optie 1 wordt m niet :p
 
ooit heb ik deze gebruikt klik


was er best tevreden van simpel in gebruik en tamelijk rap
en maakt van elk liedje een aparte track van
 
Het heeft even geduurd, maar ik heb nu een goed AC3-bestand.

Hoe kan ik deze nou in de "originele" dvd plaatsen? TMPG kan alleen met AVI's overweg en bij DVDLabPro kan ik weer geen ondertitels importeren :(


Iemand die dus weet hoe ik mijn AC3-bestand in mijn originele DVD kan plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan