effecten weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

simon222

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
7
Goedendag

Ik had een vraag waar ik al een tijdje mee bezig ben.
Ik heb een foto met een bepaald effect nu wil ik dat effect weer weghalen maar weet niet hoe dat moet en met welk proggamma.
Het vreemde is namelijk dat als ik de foto aanklik in mijn verkenner ik aan de linkerkant bij details de foto zie zonder effect maar als ik deze dus open met effect dus neem ik aan dat ik het effect moet kunnen weghalen.
Graag hulp want na 2 maande vanalles met photoshop geprobeerd te hebben weet ik het eigenlijk niet meer.

Groeten Simon :(
 
Gaat het om een .jpg bestand? Dan is het maar de vraag of je het effect ongedaan kunt maken. Heb je het orgineel niet meer en om welk effect gaat het?

Een effect als vervagen zie je niet in de voorbeeldweergave.


Vr.Gr. Egel.
 
re

Hoi

ja het gaat om een jpeg bestand en het is zo'n rimpel effect zeg maar.
Maar als dat niet weg te krijgen hoe kan het dan dat je het in de preview zeg maar wel zonder ziet.
dan moet er toch een manier zijn om die 2 layers te scheiden op een of andere manier???

Groeten simon
 
Volgens mij heb je door er een jpg van te maken de lagen verwijdert. Alleen als je hem als psp bestand had opgeslagen behoud je nog de lagen. Dus ik denk niet dat je het effect nog ongedaan kan maken.
 
re

hoi

ik heb nu al een paar keer gehoord dat het waarschijnlijk niet kan maar kan iemand mij dan is uitleggen waarom ik mijn foto in de vrkenner bij details wel kan zien zonder effect.
Is er dan iemand die mij dat kan vertellen

groeten Simon :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan