Winamp start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Mijn Winamp start niet meer. Telkens als ik het probeer te starten verschijnt er een Windows schermpje dat er een fout is opgetreden, of ik de gegevens daarvan naar Microsoft wil sturen en vervolgens is er geen Winamp meer te zien.
Ik heb al geprobeert om de installatie, direct vanaf het net opnieuw uit tevoeren. Dir installatie gaat goed, maar daarna gebeurt precies hetzelfde als voor die herinstallatie.
Omdqat ik ook wat andere problemen heb gehad, die inmiddels zijn opgelost vermoed ik dat er een element ontbreekt, of niet is opgestart dat voor Winamp noodzakelijk is maar niet bij de installatie behoord. Wie kan mij een goede oplossing leveren?
 
zoek eens in de UPDATE-GESCHIEDENIS en haal alle updates vanaf de datum dat ''ie'' t niet meer deed.......kijk dan of het weer gaat
 
Windows updates zijn allemaal geladen

Voor die andere problemen, die waarschijnlijk veroorzaakt werden door Windows automatische update heb ik deze actie al uitgevoerd. Helaas was dit niet voldoende. Het meest logisch lijkt mij dat er een service uitstaat die eigenlijk aan moet staan, maar met Autoruns van Microsoft heb ik wel een aantal services e.d. uitgezet, waardoor ik mijn andere problemen ben kwijt geraakt, maar ik weet niet welke ik perse aan moet hebben om Winamp te draaien.
 
in principe is winamp een service opzich.......
dus probeer het eens in veilige modus ofzo

misschien helpt dat wel.....
maar probeer het eens zou ik zeggen

lukt het dan wel, is het een probleem met een driver

PS: check even de windows logboeken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan