avi naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbtje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
64
Hallo,

Heb via internet winavi gedownload, heb nu een dvd van avi naar dvd gemaakt, nu speel ik hem af op de dvd-speler en nu staat er midden in beeld een reclameblok!! grrrr!! Verder staat de film er perfect op...maar alleen beetje irri zo'n reclameblok!

Heb ik nu de verkeerde versie van winavi, kan iemand me een link geven waar ik de goede
kan downloaden??? Of zijn deze alleen maar te koop in de winkels???
 
het is niet dat het geen goeie versie is het probleem is dat je een gratis versie hebt, om de film zonder die spam te hebben moet je betalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat snap ik, maar je kan er nergens een downloaden ofzo op internet...en wat kosten winavi als je hem wil kopen??
 
Gebruik anders ConvertXtoDVD, ik ben hier heel tevreden over.
 
Jij hebt deze dus gebruikt en als je dan de dvd afspeelt in de dvdspeler zie je er geen reclame op of door de film heen??
 
Ik heb door de betaalde versie geen reclame, geen idee hoe het in de niet-betaalde versie is... je kunt het wellicht proberen.
 
ik vroeg of ik hem ergens kon downloaden, jij hebt dus de betaalde versie, heb ik helaas niets aan...
 
Je kan het toch downloaden, van die site die ik gaf, maargoed, luister naar mrmusic en download SUPER.
 
Sorry hoor, bedoelde het niet zo...ik heb ff gekeken op de sites maar kom er echt niet uit..

Weet iemand of je de goede versie van winavi ergens kan downloaden, gratis of voor een kleine bijdrage. Die converter snap ik nl. Of zijn er nog mensen die andere ideeen hebben??
 
ConvertXtoDVD is toch echt erg simpel hoor, download het gewoon eens en neem een kijkje, als je iets daarvan inhoudelijk niet snapt horen we het wel.
 
op die site die je gaf kun je de gratis versie downloaden, dit is een soort of demo, je kan dan wel een film branden maar dan krijg je reclame door het beeld...
 
Daar snap ik niks van, hoe dat te downloaden enzo en ga er vanuit dat dat ook een probeer-versie is, want kan er verder nog geen een vinden op het net die gratis is en zonder reclame is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan