Kan filmpjes niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo,

Ik heb veel verschillende filmpjes gedownload, maar als ik ze afspeel, krijg ik alleen maar blokjes en groen beeld, etc. zodat ik de filmpjes dus niet kan afspelen? en Media Player Classic geeft de melding "Cannot Render File" is er een manier om deze filmpjes wel af te spelen?
 
Reactie

Ik had K-Lite Mega Codec Pack al geïnstalleerd, dat doe ik altijd als ik mijn computer installeer dus daar kan het niet aan liggen..
 
En over wat voor formaat filmpjes heb je het? Welke extensie?
 
Reactie

Nou ik heb ze dus vandaag pas gedownload, maar het zijn verschillende soort filmpjes, namelijk *.avi, *.wmv en *.mov.. snap echt niet wat er dan mis mee is... het zijn buikdans filmpjes voor mijn vriendin die wil leren buikdansen, zoals instructiefilmpjes, etc. maar krijg dus alleen groenig blokkerig beeld...
 
Misschien een PC met censuur:D :D

meer even on-topic: heb je op dit moment andere filmpjes op je pc staan die je wel af kunt spelen of kun je helemaal geen films meer afspelen??
 
Reactie

Ik kan gewoon wel films afspelen, heb straks "John Tucker Must Die" gekeken en die was helemaal goed en op dit moment ben ik "Shallow Hal" aan het kijken en die zijn wel helemaal goed... snap er echt nix van.. heb ook al een beetje op internet zitten neuzen en ze hebben het daar wel over DRM of zoiets.. dat video files beveiligd kunnen zijn... maar van de 100 die ik heb gedownload, doen er maar een stuk of 5-6 dus dan moet er toch iets anders zijn lijkt me??
 
Nou, dat DRM zou best wel eens een mogelijkheid kunnen zijn, alleen dan is de vraag: waar en hoe heb je ze gedownload?
 
Reactie

Heb ze gezocht en gedownload via eMule.. en normaal als ik daar iets download heb ik daar nooit last van..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan