Laptop op de TV aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

altinok

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Berichten
79
Goedemiddag luitjes,

Hoe kan ik mijn Laptop (HP Pavillion DV6137EU) op de TV (beeldbuis) aansluiten i.v.m de Windows Media Center.

Ik heb het ff rondgevraagd maar krijg verschillende antwoorden.

Ik hoop dat ik hier wat meer duidelijkheid kan scheppen.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
ik heb de laptop aangesloten op de tv d.m.v een s-video kabel, maar hij reageert niet met de tv.

heb de beeld inmiddels opgelost, maar krijg dit keer geen geluid.
 
Laatst bewerkt:
Dus je TV ondersteunt S-video en je hebt beeld.
Het geluid zal geen probleem moeten zijn wanneer je een kabel koopt met aan de ene kant een koptelefoonstekkertje (laptop) en aan de andere kant 2 tulp stekkertjes (TV). Wanneer je het geluid op je laptop hoort moet je het ook op je TV horen, mits de S-video stekker en de tulp stekkertjes natuurlijk in dezelfde scart-ingang van de TV zitten.
 
ja het klopt, de stekker van audio en s-vhs zit in een bundel en aan de andere kant de scart natuurlijk.

moet ik dan een aparte audio kabel kopen dan?
 
Laatst bewerkt:
Nu, dat licht eraan, ik kan namelijk niet voorstellen dat er kabels zijn met aan een kant scart en aan de andere kant S-video + koptelefoon.
Wat jij waarschijnlijk hebt is een kabel met aan 1 kant scart en aan de andere kant S-video + 2* tulp (wit en rood).
Je kunt 2 dingen doen, of je koopt een verloopje van koptelefoon naar 2*tulp.
Of zoals ik het hebt je koopt appart een kabel met aan beide kanten S-video en een kabel met koptelefoon-tulp, bij sommige TV's kun je deze kabel zo inpluggen maar bij de meeste zul je nog een verloopje moeten hebben van Scart naar S-video + tulp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan