Samsung yh-920GS (MP3) problemen / WMP 10 terugzetten naar 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skateboardje

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
13
Hallo luitjes,
ik had een paar jaar geleden een Samsung yh920 aangeschaft. Ik had hem een tijdje gebruikt en daarna liet ik hem even in de kast liggen. Dus toen ik hem eruit had gehaald wilde ik gauw wat muziek eropzetten, dus ik probeerde het programma te installeren (Yepp Studio), toen kwam er opeens een melding te staan waarbij je windows media player 9 nodig moet hebben. Ik heb WMP 10 maar ik kan hem niet deinstalleren omdat ik hem nergens in het configuratiescherm kan vinden, zelfs niet met "Updates weergeven" aangevinkt. Als ik WMP 9 download en installeer komt er opeens een melding te staan van: your version of windows on this computer already contains a more recent version of WMP, en dan sluit hij zichzelf af. Als ik Uitvoeren > regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Microsoft > Windows > Currentversion > Uninstall aanklikt dan zie ik nergens Windows Media Player 10 staan of iets wat er op lijkt. Dus na 3 dagen googlen over hoe ik WMP 10 terug kan zetten heb ik het maar opgegeven en ben ik op de site van Samsung gegaan. Ik had yh 920 ingetypt in de zoekmachine en daarna had ik downloads aangeklikt. En ik vond een Samsung Media Studio programma, alles werkte ok, ik zette al mijn muziek op mijn MP3 maar toen ik mijn MP3 loskoppelde stond er niks op en er waren nog een volle 18.6 GigaBite over. Dus ik koppelde mijn MP3 weer aan de computer en ging weer op het Samsung Media Studio kijken, en toen stond alles in een één of andere "tmp" folder.

Dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.:thumb:

P.S.: Mijn computer formateren doe ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan