DVDLab Pro Motion Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Everlast

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
24
Heya!

Ik ben bezig met het programma DVDLab Pro, om een motion menu te maken. Ik heb meerdere stilstaande menuus gemaakt, en dat ging allemaal vlekkeloos. Met behulp van TMPGenc splits ik een .AVI bestand in 2 bestanden (m2v en mp2). Deze bestanden laad ik succesvol in DVDLab pro, maak een menuutje, en klaar is Kees.

Nu heb ik 2 tutorials gevolgd over het maken van een motion menu, maar nu krijg ik de volgende melding als ik het compile to dvd (Tijdens het compilen):

[INFO] - No audio streams is provided
[INFO] - No subtitle streams is provided
Aborted!

Nou, goed, ik denk ik laat het voor wat het is, en probeer het toch te burnen.
Dat staat er: C:\dvdlab pro\VIDEO_TS
doesn't exist, has no valid video files or some files are missing.

Ik ga naar de map VIDEO_TS en zie dat er inderdaad alleen maar VOB bestanden staan, dus geen IFO en SUB.

Iemand enig idee wat er mis gaat?

P.S.: Als je de Log wilt hebben, moet je het zeggen, ik weet niet of dit van belang is erbij te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Beste Everlast,

aan je reactie te zien, zat je hier op te wachten, totdat iemand reageerde :D

Dat is de laatste versie, (Bug-Foutjes) 't zou kunnen !!
zou het mogelijk zijn voor jouw, om naar een eerdere versie te gaan !! en dezelfde stappen weer te proberen !! (om te kijken wat er dan gebeurd) !!
 
Haha, ja, ik zat inderdaad te wachten op een reactie. De hele avond al F5 drukken :p

Ja, een bug kan inderdaad heel goed mogelijk zijn. Ik zal eens even kijken of ik een eerdere versie kan vinden.

Heb jij toevallig al eens motion menuus gemaakt? Zo ja, welke stappen onderneem je dan? Is het goed dat ik het via TMPGenc doe, en dan werk met een VMG Menu?

Hehe, in ieder geval vriendelijk bedankt! :D
 
Beste Everlast,

Je kan het met VMG en met VTS menu doen, zodra je de desbetreffende .m2v file ernaartoe sleept, zou ik het automatisch herkennen als Motion, geluid " .AC3 " toevoegen, eventueel voor Effecten de " Render Optie " Render Motion erbij gebruiken !!

alles kan met DVDLab Pro, sommige versies van DVD Lab kunnen zeer zeker voor wat problemen zorgen, Ikzelf gebruik v1.6 & v2.28 !! geen problemen tot nu toe !!

TMPGenc kan je inderdaad gebruiken !! ikzelf gebruik Video-Editing progs, dus ik maak te Motion Menu, in b.v. Magix Video Delux plus, Pinnacle Studio Plus, Ulead Studio, enz, enz, en vervolgens import ik de files in DVD Lab Pro, buttons erbij maken, Connections (Linken >>>> naar Root Menu, 1st Preview VMG, Scene, Extra Features, etc, etc)

kwestie van oefenen, totdat je Pro Retail Menu's kan maken !! :thumb: :D
 
Oh mijn god, dat gaat me allemaal m'n petje teboven, hehe.
Maak je zo'n menu met al die programma's? Nice!

Dan heb ik nog wel een vraagje:
Hoe kan ik zien of ik een goed menuutje heb gemaakt? Ik bedoel helemaal vanaf het begin, zonder dat ik alleen maar kan previewen met 1 menu. Ik heb namelijk geen zin om heel wat DVD'tjes hier voor weg te gooien.

Volgende vraag: Heb jij misschien/toevallig een tutorial staan? :p Er zijn er niet zo erg veel te vinden op internet, met dat wat ik nodig heb.

Ik wil namelijk het volgende: Ik heb een .AVI bestand. Daar wil ik een bewegend menu voor maken. Uit de film heb ik een leuke scene gezien van 4 seconden. Als de DVD start, wil ik dat die scene begint (Het is zo'n scene waarbij foto's wordt gemaakt) met het betreffende geluid dat erbij hoort. Na die 4 seconden moet het beeld tevoorschijn komen. Voor een leek vind ik het nog best lastig om dat gedaan te krijgen! :p :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan