Fouten Scaneer

Status
Niet open voor verdere reacties.

01-leroy

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
25
hee allemaal als ik mijn pc opstart (windows XP) krijg ik telkens dat fouten scannen en ik weet neit hoe ik dat uit meot zetten kan iemand me er mee helpen het maakt me computer traag
alvast bedankt later
 
Goedendag,

Mag ik vragen hoe u de computer afsluit. Het fouten scannen komt normaal alleen als je de computer verkeerd afsluit. Als u de computer wel normaal afsluit (Start > Uitschakelen) dan is er een mogelijkheid dat uw hardeschijf beschadigd is.

Met vriendelijk groet,

dinges
 
ik sluit de pc altijd normaal af en ik heb xp overnieuw geinstalleerd maar het komt gwn elke x weer terug als ik me pc opnieuw opstart
 
je bedoelt dat blauwe scherm dat vervolgens je hele schijf scant? vreselijk. ik heb zelf een externe drive die telkens word gescant, waardoor ik hem pas na opstarten er in steek. je drive is waarschijnlijk intern beschadigd, want als hij bij een nieuwe installatie het NOG niet doet, is gewoon je schijf stuk. Probeer eens een andere;)
 
ik kan me niet herrineren dat ik me schijf heb geformateerd maar ik heb zoon speciale cd van xp erbij gekregen (application and support) en als ik die er in doe moet ik van de cd booten en dan kan ik de C schijf overnieuw erop zetten en dat is wat ik pas heb gedaan
 
ik heb nu een paar dingen gedaan en ik start hem zo opnieuw op en zal kijken of die het doet:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan