Ondertiteling bij branden DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

pharell

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
5
Hallo,

Regelmatig haal ik films of series binnen van internet. Deze torrents zijn altijd inclusief ondertiteling. Als ik de torrent brand via Nero, krijg ik een perfect beeld en geluid, alleen ontbreekt altijd de ondertiteling. Weet iemand misschien hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Mijn vrienden hebben hier namelijk geen last van en zij branden op dezelfde manier.

Groeten,
Pharell
 
staat de configuratie van Nero wel goed? ik heb pas nog bij de buren hun Nero op ondertiteling gezet, weet alleen niet meer waar dat was. (ik gebruik het zelf niet)
 
wel benieuwd waar dat staat ik gebruik nero 6.6.18
geen optie gevonden waar je ondertiteling kan aan/uit vinken
 
Ik zou ook niet weten waar dat staat. Wel vreemd is dat ik in het verleden ook wel eens
films gebrand heb, waar de ondertiteling het wel van deed, zonder dat ik iets had aangevinkt. In de meeste gevallen doet de ondertiteling het echter niet.
 
Als ik de film op mijn pc kijk, kan ik wel beschikken over de ondertiteling.

Als ik via "toevoegen videobestanden" de film wil toevoegen, staat het bij mij standaard op "alle ondersteunde videobestanden". Als ik dit wijzig in "alle bestanden" krijg ik een aantal videobestanden extra. Deze kan ik echter niet toevoegen om te branden, omdat dit BUP-bestanden zijn en de overige bestanden VOB-bestanden. Is hier iets aan te doen misschien?
 
Heb je wel voor de goede indeling in Nero gekozen.
Ga eens naar Nieuw en kies hier voor DVD video maken, sleep nu alle VOB, BUP en andere bestanden nu naar de map Video.TS aan de linkerkant van het scherm.
 
Ik open Nero via Nero Startsmart. Vervolgens kies ik voor DVD-Video maken en dan wordt Nero Vision geopend. Hier kan ik via "Videobestanden toevoegen" de bestanden selecteren die ik wil branden. Ik kan echter niet voor nieuw kiezen. Als ik voor "Videobestanden toevoegen" kies, verschijnt er een scherm waarmee ik de gewenste torrent kan selecteren. Die staat echter altijd op "alle ondersteunde videobestanden".

Waar kan ik de bestanden slepen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan