Branden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

derenzo

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
6
ik heb een vraag. ik heb een film gedownload(avi) met ondertiteling(srt). ik heb ze samen in een map gedaan en de namen hetzelfde gemaakt en als ik die film afspeel doet ie hte gwoon de ondertiteling loopt ook gelijk. maar nu mijn vraag ik wil deze film graag op een dvd branden. ik heb via nero 7 gebrand via data en nu kan ik dus alleen die film afspelen op me computer en dus niet op me dvd speler. wie kan mij helpen om mijn film te laten afspelen op mijn dvd speler
 
Op deze manier kan het alleen als je stand-alone dvd speler Divx en Avi ondersteunt.

Is dat niet zo, dan moet je alles op je computer eerst omzetten in het DVD formaat er er dan een DVD van branden
 
Daar zijn diverse programma's voor, zelf gebruik ik WinAvi, is helaas niet gratis
 
maar dit is alleen om ondertiteling permanent onder te zetten. ik wil juist een avi bestand converteren naar dvd bestand(ifo). waardoor die film+ondertiteling gewoon kan branden met nero
 
ik heb me film gebrand met ondertitel op dvd dus daarvoor bedankt. maar ik heb dan nu nog een probleem als ik de film afspeel komt er in de film een watermerk in. er staat om dat watermerk eruit tekrijgen je naar www.vso-software.fr moet gaan maar ik weet dan niet hoe dat moet. wie kan mij helpen. ik heb trouwens de dvd gebrand met convertxtodvd misschien dat je via dat die watermerk eruit kan halen
 
Waarschijnlijk kun je dat oplossen door de volledige versie te kopen. wanneer je nu de shareware versie hebt, kun je daar alleen mee proberen of het programma naar je zin is en dan zit er dat watermerk in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan