mp3 zolid bij aldi 16 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over het algemeen zijn de producten bij Aldi prima hoor.
En voor die 5 tientjes heb je ook nog 3 jaar garantie.
Waar zie je dat nog.
 
miskoop geloof ik niet aldi en lidl hebben in de regel goed spul voor niet al te veel geld,dus ik zou hem kopen
 
jah aldi heeft eigelijk nooit rotzooi....maar omdat er hier nogal wwat problemen mee waren..
maar denk dak hem wel doe,3 jaar garantie zie je nergens nog, dit betekent dat ik tot 2010 gewoon muziek kan luisteren:p
 
jah aldi heeft eigelijk nooit rotzooi....maar omdat er hier nogal wwat problemen mee waren..
maar denk dak hem wel doe,3 jaar garantie zie je nergens nog, dit betekent dat ik tot 2010 gewoon muziek kan luisteren:p

precies,mooi ding hoor
 
zolid aldi

Hallo,
Ik heb dezelfde mp3 speler van de aldi. Ik heb wel nog de kassabon, maar wordt door de aldi verwezen om het ding op te sturen. Alleen weet niemand waar naar toe.
Wie helpt mij ????
Gr
 
zolid

Over het algemeen zijn de producten bij Aldi prima hoor.
En voor die 5 tientjes heb je ook nog 3 jaar garantie.
Waar zie je dat nog.

Heb je enig idee waar ik de mp3 speler naar moet opsturen als ie stuk is. Aldi neemt hem nl niet zelf terug ...
Gr Esther
 
En dit nummer werkt ook niet heb ik al gemerkt!

085 - 8880106
Ik zal eens verder rondkijken voor je!

Sterker nog...085 is een niet bestaand netnummer :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het voor je uitgezocht en gelijk even gebeld en je moet dit nummer hebben:

http://www.gsci.nl
Telefoon: 0800/022 56 58

Garantie verloopt via Belgie maar het nummer is een gratis 0800 nummer!
Hou je MP3 speler bij de hand en bel dit nummer dan kan je daar alles navragen over je garantie en dergelijke. Ik heb ze zelf aan de lijn gehad.Het is wat onduidelijk maar wel te vinden :thumb:
 
pfff

Heb je hem dan?
Zitten er geen papieren bij dan?

Nou je gelooft het niet, kan me op de een of andere manier niet registeren op die site.. (ben echt niet blond..:D).. 20 min aan telefoon gehangen.. ook geen succes.. dus ben bang dat t niet gaat lukken. Blijf stug proberen me te registreren, maar helaasss.
 
Als het niet lukt dan gewoon bellen en daar je verhaal doen...dus even vertellen dat je je daar niet kan registreren!
Ik had ze gelijk te pakken. En ach 20 minuten? Is toch een gratis nummer :)
 
gelukt !!

Het is gelukt !! Ben erg blij:thumb: Ik krijg zo een mailtje retour waarin de verzendinstructies staan.
Bedankt vor je hulp !!:D
 
Ik ben blij je geholpen te hebben.
Ik had even niks te doen en dacht "dit moet toch lukken"en inderdaad het is gelukt.

Succes ermee en fijn dat je er uit bent:thumb:
 
ander service adres

Hoi iedereen die dit leest.

Omdat ik ook met een probleem zit met een dergelijke MP3 speler ben ik ook op google gaan snuffelen en stuitte op dit forum. Het probleem dat hier beschreven werd is inmiddels opgelost, maar er googlen er wel meer dus voor wie ook met problemen zitten waar het ding naar toe te sturen.

Dit ligt niet meer bij GSCI.nl, die zijn gestopt met Zolid. Je moet nu zijn bij:

Teknihall
Antwoordnummer 13533
4800 WE Breda

Hier naartoe kun je je speler opsturen, met in de doos duidelijk de klachtomschrijving en je eigen adresgegevens! Weten ze tenminste waar ze het ding naartoe moeten sturen...:cool:

Mijn ervaring met deze club kan ik hier niet vermelden. Ik heb het adres ook pas vandaag achterhaald en moet de MP3 speler nog opsturen. Maar hier zal ik later mee terug komen.

Groet, Oedo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan