Muziek speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
189
Hoi,

als ik een liedje van limewire gedownload heb, en ik wil het afspelen krijg ik een error:

Windows Media Player error
Invalid or corrupt data was encountered

Ik heb windows media player 7
windows 98
muziek = mp3 formaat

Mijn geluidskaart is ook goed, net geinstalleerd en ik hoor geluid

ik krijg deze error bij alle muziek die ik probeer af te spelen

wie weet hier een oplossing voor?

julian
 
Hey maar ik had die driver van internet gedownload en volgens mij was het een goeie hoor.. uit 2004 ofzo (die kaart is ook al behoorlijk oud denk ik) of weet jij misschien ergens een up to date versie te vinden? mn geluidskaart is Avance Logic ALS4000 Audio Device.
 
oke WMP 9 gedownload maar nu staat er de hele tijd "Opening media.." en het gaat niet weg =/
 
Even terug naar het begin: welke geluiden hoor je? De Windows-riedel als je Windows opstart? Welke geluiden nog meer?

De maker van jouw geluidskaart is er mee opgehouden, maar beveelt DriversHeadQuarters aan om jouw drivers op te halen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik hoor het opstart geluidje van w98. En als ik een link aanklik hoor ik dat tik geluidje. Maar ik denk dat als WMP iets zou afspelen, dat er wel geluid uitkomt, maar ik zal alsnog even die drivers uitproberen
 
rare site, ziet er nog al commercieel uit. Ik moet een trial versie van iets downloaden dat die drivers zoekt. weet zeker dat ieze alleen zoekt, en dan je dan moet betalen om ze te downloaden -.-

EDIT: het werkt alleen met windows 2000. pech gehad dus.
 
Probeer DriverGuide. De login gaat met "driver" wachtwoord "all" (ik weet niet of het echt nodig is.) Zoek daar naar je driver.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan