2 avi bestanden 1 dvd van maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ridak55

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
20
nou heb ik een film die in 2 stukken is 1 van 700 mb en 1 van 600 mb nou wil ik hier 1 dvd van maken die op 4.7 gb dvd past maar ik weet niet hoe
kan iemand mij hiermee helpen!!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ridak55,

Ik gebruik VirtualDub 1.6.17 om 2 avi bestanden aan elkaar te koppelen.
Op het internet kun je ook de gebruiksaanwijzing vinden.
Met ConvertXtoDVD zet ik deze dan om naar DVD, je kunt ook de ondertitel er dan bij zetten.

VirtualDub is Gratis (even Googlelen) ConvertXtoDVd is niet gratis

Er zijn zat programma's voor te vinden op het internet en misschien ook wel gratis.

Suc6
 
als ik een bestand wil openen met die virtualDub dan geef hij deze fout

Couldn't locate decompressor for format 'DIV3' (Microsoft High-Spees MPEG-4 V3 {HACK: Divx Low-Motion])

VirtualDub requires a video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable

Wat moet ik Doen!!!!!.....
 
Couldn't locate decompressor for format 'DIV3' (Microsoft High-Spees MPEG-4 V3 {HACK: Divx Low-Motion])
VirtualDub requires a video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable

Ik denk dat je een codec mist zoals ik lees.

Dat probleem heb ik ook gehad toen een codec paket gedownload geinstalleerd en het werkte.
Bij helpmij kun je ook wel vinden waar je dit kunt downloaden, even zoeken onder zoeken.

Suc6
 
hij opent het op dit moment wel maar als ik zeg dat ie moet opslaan dat is het bestand heel groot meer dan 5 gb hoe kan ik dit verkleinen want zoveel hardeschijf heb ik niet...
 
Hij staat denk ik in video (nog) op full processing mode
Daar op direct streaming copy zetten.
 
Hallo Ridak55,

Lukt het al een beetje?

Ik heb een PDF file gemaakt zodat je kunt lezen hoe het te doen.
Tevens staat er ook op hoe je 2 .SRT bestanden kunt samen voegen.

Als het lukt wil je dan de vraag opgelost zetten.

Mvg. Wim
 

Bijlagen

  • VirtualDub_2_Srt- DivX Film.zip
    32,4 KB · Weergaven: 34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan