SPP bestanden converteren photoplus

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruidegom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
3
Ik ga over 2 weken trouwen en heb na lang zeuren en bemiddelelen door mijn a.s. schoonmoeder eindelijk 3 foto's van mijn ouders gekregen uit mijn kindertijd. Ja, de relatie met mijn ouders is niet zo goed. Ze komen dan ook niet. Alleen zijn de foto's ingelezen als spp, ik neem aan photoplus. Ik ken niemand die dat kan omzetten, de tijd dringt, en de software aanschaffen voor 90 euro of zo voor eenmalig gebruik vond ik wat te ver gaan voorlopig. Kan iemand deze 3 foto's voor mij converteren naar bijv Adobe photoshop of Iphoto?:love:
 
Laatst bewerkt:
Wie Helpt? Nog steeds geen succes namelijk.

Nog steeds geen succes. Reclameburo's, drukkers en fotoprintshops (we hebben de gouden gids afgebeld/maild) kunnen mijn .spp bestanden niet converteren. Niemand heeft zelfs maar gehoord van Photoplus en spp. Is er nog iemand die kan helpen?
 
hee die bram

Ik heb de foto's getracht te openen met serif photo plus.
Dat is het programma wat de extensie Spp achterlaat.
Maar echter zijn de foto's beschadigd want het programma zegt "onverwachte bestands indeling".
Nu heb ik al gemailt met serif in engeland want daar komt het programma vandaan of zij een oplossing weten.
Maar nochthans geen reactie gekregen.
Als ik iets meer weet krijg jij ook antwoord
 
Opgelost

Uiteindelijk kwam mijn aanstaande terecht bij studio artistx en daar werden wij heel vriendelijk en snel geholpen. Bestanden zonder problemen geconverteerd naar jpg.

Dank voor de hulp van allen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan