amv vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceagle

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2005
Berichten
26
Hallo allemaal,

Misschien is het hier niet de juiste plaats, maar ik neem aan dat hier toch de muziek en videofreaks bijeen zitten.
Ik heb me vorige week eens een keertje zelf verwend en een mp3 speler aangeschaft. Het leuke aan dat ding is dat je ook video's kan afspelen. Het minder leuke is dan weer dat hij blijkbaar alleen amv files aankan.
Nu dan de vraag aan jullie : Weet er iemand , en nog beter zelf heeft er iemand een programma dat videofiles kan converteren naar amv-files ? Ik heb geprobeerd met amv video converter tool, maar daar schijnt mijn systeem niet echt tegen te kunnen, crasht steeds.

Met dank voor jullie hulp.
 
Dank voor de reactie, maar helaas....ik kan met Videora converteren naar mp4 maar niet naar amv.
 
heey welke mp3 speler heb je? voor AMV converteren heb je een Directshow Filter nodig... weet niet precies hoe het werkt... maar misschien kan ik iets vinden voor je mp3 speler zodat hij ook andere bestandstypes ondersteund
Groet Enzyme
 
Is een bluesky speler, enne met schaamrood op m'n gezicht ben ik er achter gekomen dat ie ook mtv bestanden speelt...is nu enkel nog het probleem dat ik wel avi maar nog geen mpg kan converteren.
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp en nogmaals m'n excuses voor het vroegtijdige stellen van de vraag.

Ik zal voor de goede orde van zaken op het forum deze vraag dan ook als opgelost beschouwen. Mocht er toch nog iemand een leuk programma weten dat converteert naar mtv en nog beter rechtstreeks kan rippen van dvd hou ik me natuurlijk aanbevolen.
 
Hey Marc je hoeft geen schaamrood op je gezicht ;) .mtv is een onderdeel van .amv alleen gebruikt het dan .mp4 als ondersteuning :) dus het is niet veel anders... je kan gewoon je mpg naar avi converteren en dan weer naar .mtv :thumb:
WinAvi converter:
http://www.gold-software.com/9564.exe

Greetz Enzyme
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan