Dvd Maestro

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
Ik wou graag een menu maken bij mijn film met dvd maestro. Volgens deze handleiding: http://www.doom9.nl/index.html?/mpg/maestro.htm moet ik op een gegeven moment dubbelklikken op command sequences, maar dat lukt dus niet. Er gebeurt niets, is er misschien een andere manier om dit te openen, misschien een snelcode ofzo! alvast bedankt
 
Maar dat staat toch in de handleiding van het programma....mag ik zo bescheiden zijn en vragen wat dit programma gekost heeft ??
 
dat hoef je niet zo bescheiden te vragen hoor. Ik heb het niet gekocht, internet doet wonderen:thumb: Ik durf alleen niet meer te zeggen vanwaar, heb het echt al heel lang
 
Spruce DVD Maestro is niet meer in ontwikkeling en kan daarom gratis worden gedownload, bijvoorbeeld hier.

De handleiding is inderdaad zeer uitgebreid en leesbaar, maar ook wel nodig bij zo'n uitgebreid pakket.

Het dubbelklikken op command sequences moet zijn het openen van het connections window. Dt kan via Window-Connections als ze al openstaat en anders via View-Connections.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan