Windows Movie Maker kan AVI niet accepteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo

Ik heb nu een nieuwe pc, En ik heb een videotje van een AVI bestand gedownload. Maar nu wil ik hem bewerken met Windows Movie Maker. Alleen hij kan het niet openen :confused: Ik heb de Codec ook al gedownload maar dan kan die hem alleen afspelen in Windows media player. Maar kan hem niet bewerken met Windows movie maker. Bestaat hier een goeie converter voor of niet? Is hier een oplossing voor? Of bestaat er misschien een ander programma wat ik ongeveer hetzelfde kan doen als met Windows Movie Maker en die wel AVI aan kan?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt in Movie Maker gekozen voor (in het hoofdvenster) 1. Video vastleggen, en daaronder Video importeren? Je moet in het te voorschijn komende Verkennervenster naar de plek surfen waar de avi staat. Of heb je dat allemaal gedaan? Wat krijg je dan voor foutmelding?
 
Je hebt in Movie Maker gekozen voor (in het hoofdvenster) 1. Video vastleggen, en daaronder Video importeren? Je moet in het te voorschijn komende Verkennervenster naar de plek surfen waar de avi staat. Of heb je dat allemaal gedaan? Wat krijg je dan voor foutmelding?

Ik maak zeg maar zelf filmpjes in games met fraps. Maar fraps slaat de filmpjes op als AVI file. Ik klik altijd dan op Video importeren. En als ik dan eenmaal aan het werk ermee ga, Dan krijg ik die foutmelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan