MP4 converteren naar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi.
Ik heb met mijn telefoon een paar filmpjes gemaakt en die wil ik niet alleen aan elkaar zetten maar er ook nog wat deeltjes tussenuit kunnen halen. De telefoon filmpjes zijn MP4 en van redelijk goede kwaliteit. Ik heb het programma Super geprobeerd maar daar kom ik niet mee uit. Mediacoder maakte uiteindelijk na proberen een avi van de mp4 maar als ik die dan afspeel dan raced de film langs. Ik heb (meen ik) er een mpeg van gemaakt die wel de goede snelheid had maar de film werd op zijn kop afgespeeld. Windows movie maker lust tenslotte ook niet alle extenties omdat die ze niet herkent. Kortom, waar moet je beginnen met proberen. Ik weet zo niet eens wat ik moet gaan doen.
Als er een prog is die en kan plakken en waaruit ik kan knippen en alle extenties accepteerd dan ben ik klaar. Zo niet. Dan moet ik eerst gaan converteren maar met wie en waarin want niet alle programma's lusten de extenties. Graag, indien mogelijk, uw advies.
Doei, Dump.
 
Ik heb nu al een hoop geprobeerd maar kom er niet uit. Het beste resultaat was een filmpje zonder beeld maar met geluid die wel liep maar ietsje te snel.
Is het wel mogelijk? Van MP4 naar iets zinnigs? Hahahaha.
Doei, Dump.
 
Hoi, Enzyme18.
Het is inderdaad gelukt er iets zinnigs van te maken. Maar nu ga ik een stapje verder. Weet je soms ook met welk programma ik een paar van deze irfanview MPF File filmpjes aan elkaar vast kan maken en er ook nog wat tussen uit kan knippen. De windows movie maker die ik gebruik kan toch ook deze bestanden niet lezen. Maar dit lijken me wel wat meer normalere bestandstypen.De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit een geheel nieuwe materie voor mij is en ook de eerste keer dat ik met filmpjes werk. Kun je een tip van de sluier oplichten voor mij.
Bedankt. Doei, Dump.
 
omzetten en knippen met 1 progamma

Met allok kunt u alles simpel omzetten en avi dvix enzv Knippen :thumb: :D
Top Tool.


http://img101.imageshack.us/img101/9393/onzettenaviknippenennogea1.jpg



More Info............: http://www.alloksoft.com/mpeg4_converter.htm

Software downloaden van de site je heb dan gelijk de nieuwste versie.

Allok MPEG4 Converter is a powerful and handy video converter which helps you
convert all popular video/movie to MPEG4 format. The MPEG4 Converter converts
video files for your portable media player (MP4 player), iPod, Apple TV, PSP,
PS3, Zune, Xbox 360, Cel***ar Phone, Pocket PC, Palm etc .

Integrated world class MPEG4/H264 encoder brings you amazing video quality with
super fast conversion speed. It can convert almost all video format, e.g. DivX,
XviD, AVI, WMV, MPG, MPEG, MP4, M4V, FLV, 3GP, ASF, RM, RMVB, MOV, MOD, ASX,
MKV, OGM, SVCD, VCD, VOB to MPEG4 Video format.

Allok MPEG4 Converter support so many portable media player (MP4 player) such as
iPod, Apple TV, Sony PSP, PS3, Zune, Xbox 360, Acrchos AV400, Archos AV500,
Archos AV700, Archos Gmini402, iRiver PMP-100, Creative Zen Vision, etc.

It's so easy that anyone can use it, works in just a few quick steps and takes
only minutes, even seconds!
 
Goodboy.
Schitterend. Het lukt me nu daar waar ik de moed al had opgegeven. Dit is het 5 de prog. dat ik hiervoor heb geprobeerd maar dit is de eerste die het kan. Reuze bedankt.
Doei, Dump.
 
Als ik mijn filmpjes converteer met het progje van enzyme komen mijn geconverteerde filmpjes nergens te staan.Ik heb al verschillende output maps veranderd.
 
Ik gok nu maar even maar je weet het nooit.
De eerste keer dat ik (dacht) te converteren had ik geen vinkje gezet voor het desbetreffende bestandje dat geconverteerd moest worden.

Achter --- output folder --- staat --- chance en open---. Als er echt geconverteerd is zou je na op --- open --- geklikt te hebben in de desbetreffende map moeten komen. Ik meen dat dat standaard was C:/Temp.

Nadat je zelf een map opgegeven hebt moet je dit wel bevestigen met --- oké ---

Ik doe zo maar een paar gooien. Controleer dit is.
Doei, Dump.
 
Hoi Dump! Kan je een MP4 bestand omzetten naar een AVI of MOV bestand?

Hoi, Enzyme18.
Het is inderdaad gelukt er iets zinnigs van te maken. Maar nu ga ik een stapje verder. Weet je soms ook met welk programma ik een paar van deze irfanview MPF File filmpjes aan elkaar vast kan maken en er ook nog wat tussen uit kan knippen. De windows movie maker die ik gebruik kan toch ook deze bestanden niet lezen. Maar dit lijken me wel wat meer normalere bestandstypen.De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit een geheel nieuwe materie voor mij is en ook de eerste keer dat ik met filmpjes werk. Kun je een tip van de sluier oplichten voor mij.
Bedankt. Doei, Dump.

Hoi Dump :)
Kan je een MP4 bestand omzetten naar een AVI of MOV bestand? Vertel me a.u.b. hoe je dat doet. Bedankt alvast ;)
Het gaat hiebij om een 'Archos'. Ik ben er films op aan het downloaden en het laat alleen AVI en MOV bestanden toe en er zijn films met het bstand MP4 die ik er op wil hebben.
Ik hoop snel wat van je te horen,
Groetjes, Sarina
 
Hoi Enzyme 18. Help me a.u.b.!ik wil MP4 bestand omzetten naar een AVI of MOV bestand

Hey Dump, geen probleem ;) dit is een programma met 30 dagen trial versie...
het is heel simpel, doe bij Output Format de laatste: NTSC DVD Video*.mpg... en druk op Add File...

http://www.download.com/3001-2140_4-10647132.html
gewoon installeren etc. en laten converteren!
Greetz EnzYme

Hoi Enzyme 18
Kan je een MP4 bestand omzetten naar een AVI of MOV bestand? Vertel me a.u.b. hoe je dat doet. Bedankt alvast
Het gaat hiebij om een 'Archos'. Ik ben er films op aan het downloaden en het laat alleen AVI en MOV bestanden toe en er zijn films met het bstand MP4 die ik er op wil hebben.
Ik hoop snel wat van je te horen,
Groetjes, Sarina
 
Topic is (bijna) 3 jaar oud. Ik denk dat je geen reactie krijgt..
 
Ach, proberen kan natuurlijk altijd. Ondanks het feit dat ook ik me hier niet verder meer mee bezig hield/houd heb ik even voor je gezocht. Zou onderstaande link een oplossing zijn?

http://sourceforge.net/projects/mp4cam2avi/

Graag hoor ik van je of het is gelukt. Indien nodig help ik je wel verder met zoeken. Ook ik wordt altijd netjes geholpen op dit forum dus als ik wat kan betekenen, graag. Maar ik garandeer geen resultaat.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan