een nederlands fotobewerkprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
hallo,
wie kan mij helpen aan een nederlandstalig fotobewerkprgramma waar ik o.a. foto's mee kan verkleinen of kan aanpassen qua kleur etc.
graag een makkelijk programma!
alvast bedankt
kalm
 
Je kan ook kiezen voor Irfanview.
Het programma is standaard in het engels, maar je kan hem ook nederlands maken.
Op de site zie je ook een link met Irfanview Languages.
Als je het bestand Nederlands gedownload hebt, hoef je alleen maar het mapje in Languages te veranderen en te kopieren naar je Irfanview map!
( Er is ook een handleiding bijgeleverd hoe je de taal naar Nederlands veranderd).
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
foto

Hallo allemaal, bedankt voor jullie reaktie.
Ik ben ermee aan de slag. super tof !:thumb: :thumb:
 
Picassa2

Gebruik je Picassa2 (van Google) dan kun je alle afbeeldingen op de computer ook nog eens gemakkelijk terugvinden omdat het een viewer is van de door jou geselecteerde mappen. De vorige versie, ook Picassa2 geheten, was in het Nederlands voor XP gebruikers maar in Engels voor ME. Je kunt in het menu voor bekijken en bewerken kiezen en komt dan in een scherm waar je filters en verbeteringen kunt toepassen. Ook in batch (alle geselecteerde plaatjes tegelijk) Ik wil met name wijzen op de mogelijkheden van het filter "Ik Doe Een Gok" dat helderheid en kleurbewerking automatisch aanpast. Hier heb je dus geen omkijken meer naar en de computer ziet fouten die je in een grote stapel foto's, of op de door jou gebruikte monitor, zelf niet ontdekt. Picassa is erg bekend en al bijna spreekwoordelijk. Je zult haast alle opties die je nodig hebt er in vinden. Hier is de link er naar toe:
http://picasa.google.nl/
 
bedankt info

hallo allemaal bedankt voor de reaktie's,
ik ben ermee geholpen.:thumb: cool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan