Magix foto's op cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

103720

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
60
Het is me inmiddels gelukt om met dit programma een mooi diashow te creeeren en deze via een usb-stick op mijn tv af te spelen. Echter,..... mijn tv heeft een resolutie van 1366x768 en ik het mijn foto's via Photoshop naar dit formaat aangepast. Maar in Magix kan ik deze resolutie niet kiezen als ik een fotoshow wil exporteren naar een mpeg-bestand. Ik kan dan alleen 720x576 kiezen. Ik heb dus het gevoel dat mijn foto's daardoor verkleint worden en dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil ze op het 1366x768-formaat op mijn tv te zien krijgen. Kan dit binnen Magix wel, en zo nee, met welk programma zou ik wel een diashow op mijn tv kunnen krijgen waarbij de foto's in hun originele grootte te zien zijn?
 
Magix foto

Ik begrijp je vraag wel van Magix en inderdaad gaat het formaat over op PAL, want dat is het enige wat een DVD kan spelen, Dus de 6 mega pixel foto wordt dus door Maigix kleiner gemaakt naar ongeveer 1/2 MB. Dus de resolutie wordt veel kleiner. Dat is gewoon niet te verhelpen. Ik ken geen ander programma wat dat wel kan doen (hogere resolutie), daar ze allen uiteindelijk naar het PAL formaat moeten converteren.
groet
Cloggie
( je kan me altijd nog mailen naar:
pvanunen@xs4all.nl)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan