Wmp 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hoi

Met WMP 10 wil de balk boven en onder niet meer automatich weg als ik de muisaanwijzer buiten het beeld zet. Bij Beeld en Opties voor taakbalk staat het op automatich verbergen.

Ik heb WMP 11 erop gehad maar vond die niks, en WMP 10 weer geinstaleerd en vanaf die tijd heb ik het probleem:confused:

Heeft iemand een idee.:D
 
Misschien heb je dit al gedaan, maar beide programma's op de nette manier verwijderen en ook in de verkenner de overgebleven mapjes weghalen, daar kunnen nog wel eens instellingen staan die niet automatisch worden verwijder. Dan opnieuw installeren.
 
En aanvullend: jij vond WMP11 niks, heb je al gekeken bij alle instelmogelijkheden zoals die hier staan beschreven?
 
Misschien heb je dit al gedaan, maar beide programma's op de nette manier verwijderen en ook in de verkenner de overgebleven mapjes weghalen, daar kunnen nog wel eens instellingen staan die niet automatisch worden verwijder. Dan opnieuw installeren.


ik kan in de lijst met software wmp 10 niet vinden en ook 11 niet.
hoe krijg ik hem er dan af?
 
WMP10 was dacht ik ingebakken bij XP SP2 en WMP11 is tot een bepaalde datum gezet onder de software updates voor Windows XP. Zet in Software, Programma's wijzigen en verwijderen, bovenin voor het hokje Updates weergeven een vinkje. Scroll dan naar Software Update voor Windows XP. Zoek eerst de regel Windows Media Format Runtime 11, verwijder die, sluit alles af, herstart de PC en ga dan terug naar de zelfde plaats en verwijder de regel Windows Media Player 11.

Of het voorgaande nu wel of niet lukt, download uiteindelijk in ieder geval Windows Media Player 11 en installeer hem.
 
Laatst bewerkt:
WMP10 was dacht ik ingebakken bij XP SP2 en WMP11 is tot een bepaalde datum gezet onder de software updates voor Windows XP. Zet in Software, Programma's wijzigen en verwijderen, bovenin voor het hokje Updates weergeven een vinkje. Scroll dan naar Software Update voor Windows XP. Zoek eerst de regel Windows Media Format Runtime 11, verwijder die, sluit alles af, herstart de PC en ga dan terug naar de zelfde plaats en verwijder de regel Windows Media Player 11.

Of het voorgaande nu wel of niet lukt, download uiteindelijk in ieder geval Windows Media Player 11 en installeer hem.


Bedankt voor je reactie, ja ik las het ook al bij microsoft dat het een onderdeel ingebakken was in XP, maar ik heb gedaan wat je zei en daarna wmp 11 geinstaleerd en die werkt perfect. Dus wat er nou met de vorige instalatie van wmp 11 aan de hand was weet ik niet.

Trouwens je hebt een mooie uitleg gescgreven over de wmp 11.:thumb:

Bedankt
 
Fijn dat het weer werkt!

NB: ik vind jouw handtekening een goeie.:)
 
Allemaal leuk en aardig,,
Ik vind WMP11 super voor het afspelen van DVD's andere soort films kijk ik het liefst in Nero Show Time.
Kwestie van verschillende smaken cq voorkeuren.

Ik heb alleen nog nooit kunnen uitvogelen, hoe ik de ondertiteling kan activeren.
Deze zitten er wel in, want als ik dan de vob's in NST laad, kan ik wel de subs aan of uit zetten.

Even voor alle duidelijkheid,
Onder de standaard taal instellingen heb ik:
Gesproken taal>> (standaard taal voor titel)
Teksten,bijschriften en ondertitels>> Nederlands (Nederland) [nl]
DVD-menu:>> Nederlands (Nederland) [nl]


En dan Toch,, als ik dan in het volledige scherm naar>> Teksten, bijschriften en ondertitels ga,, krijg ik het stipje bij uitschakelen niet weg..
En dus zie ik geen subs..
Wat doe ik verkeerd wat mis ik???
Ik heb bv VobSub_2.23 opgezocht en geinstallerd. die (VobSub_2.23) vraagt weer om VirtualDub en aviutl heb ik dus allemaal geinstalleerd in de C:\Program Files\Windows Media Player map..

Een groot aplaus voor wie me kan verder helpen zodat ik de dvds kan afspelen in WM11 met ondertiteling:love:
 
Dat zie ik dus steeds vaker hier...:confused:

Worden vragen gesteld maar antwoorden niet:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan