Geluidsuitgang Creative Zen Micro is kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

karin1986

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
2
Hallo allemaal,

De uitgang voor de audio van mijn creative zen micro is kapot. Het probleem daarbij is, dat mijn garantie verlopen is. :( Opsturen kostte daarom zoveel geld (kon er bijna een nieuwe voor aanschaffen) dat ik het via een andere weg probeer.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
Zijn er misschien van die klusmannetjes/winkels die er een nieuwe in kunnen zetten?
Of moet ik het opgeven...


Alvast bedankt!

Karin
 
Is micro-electronica dat kan je niet zelf repareren
 
Nee, maar weet jij toevallig een handig zaakje die dat soort dingen repareert?
 
Ben er nog nooit 1 tegen gekomen, dit soort apparatuur wordt niet gerepareerd, als het in de garantie zou gebeuren zou je een nieuwe krijgen want het kost veel te veel geld om daar een reparatie op uit te voeren, stel je weet een nieuwe audiouitgang uit te halen ervoor dan weet je nog niet zeker dat dat de oorzaak is.
 
Dat is niet helemaal waar :D ze kunnen het wel reparen maar dat kost je waarschijnlijk inderdaad alsnog evenveel als een nieuwe aangezien daar veel werk in zit en zij moeten een nieuwe bestellen bij de fabriek... maar je kan het proberen? zoek gewoon op www.telefoongids.nl o.i.d. in jou plaats naar kleine computerzaakjes (dat zijn meestal de zaken waar geen internetsite van beschikbaar is) die zijn meestal wat goedkoper en betere service en misschien vind je wat... kost je 5 minuutjes op internet en een paar telefoontjes.

Greetz EnzYme
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan