te kleine letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabola

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Berichten
3
goedenmiddag ik heb een probleem ik had gisteren dvdflick geinstalleerd, en vanmorgen toen ik achter de pc wou waren mijn letters opeens heel klein, heb ze via het bureaublad weten te vergroten , die werden ook wel vergroot maar de rest , bij de programma s enzo blijven klein kan iemand mijn hier mee helpen alvast bedankt groetjes van kabola
 
Ik heb je geholpen door je vraag in de juiste sectie te plaatsen. Probeer een volgende keer de juiste sectie voor je vraag te vinden.
 
Ik heb je geholpen door je vraag in de juiste sectie te plaatsen. Probeer een volgende keer de juiste sectie voor je vraag te vinden.

sorry weet nog niet zo goed hoe dit werkt allemaal maar bedankt en nog een fijne avond verder groetjes van kabola hoop dat ik het nu wel goed doe???/
 
sorry weet nog niet zo goed hoe dit werkt allemaal maar bedankt en nog een fijne avond verder groetjes van kabola hoop dat ik het nu wel goed doe???/

goedenmorgen ik heb het probleem zelf al opgelost, ben naar een herstelpunt gegaan voor dat dit allemaal gebeurden en mijn pc werkt weer uitstekend.
maar toch bedankt dat ik hier mijn vraag mocht stellen .
met vriendelijke groet kabola
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan