Sitecom Wireless Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ergens op een website de Sitecom Wireless Media Player zien staan..
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit voor iets is en hoe het werkt?
Ben wel benieuwd hierna, als het is wat ik zoek dan koop ik hem
 
De Sitecom WL-124?
Sommigen zijn er tevreden mee, anderen hebben een soortgelijke ervaring als ik: ik heb er 4 gehad [en weer teruggestuurd naar de vriendelijk blijvende leverancier], allemaal gestorven binnen 5 minuten.... en als het al even werkte, dan ging dat zeer goed met MP3's maar video bleef "hikken".....
Ik heb nu een Netgear EVA700 sinds een maand of acht, en deze werkt perfect.... ook de Pinnacle schijnt het geweldig te doen...
 
Help?

Ik had dit apparaat gevonden, omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een goede, betaalbare en het liefst draadloze oplossing om avi bestanden (TV Series en Films) het liefst ook met ondertiteling die ik erbij heb gewoon op de TV/Home Cinemaset af te spelen, want ik heb een laptop waar geen tv kaart inzit dus kan hem op geen manier aansluiten op de TV.. hoop dat dit een beetje duidelijk is wat ik bedoel.. Hoop echt dat iemand mij een goed advies kan geven wat ik kan doen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan