zolid mp3 van aldi

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans6234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
2
Ik heb de Zolid Slimline MP3 2GB gekocht bij de Aldi.
Heb windows XP.
de eerste keer kreeg ik er 2 nummers op gezet doch deze werden te snelafgespeeld.
Vervolgens eraf gehaald.
Toen ging het helemaal fout.
Nu is er een apparte H-schijf aangemaakt.
Hier kan ik niets naar toe slepen omdat er aangegeven word dat er een CD geplaatst moet worden.
Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen en deze forums maar kon er niet uit.
Wat doe ik fout.
Wie kan helpen

Hans
 
ZOLID is H-schijf???

Hallo,

Kan het niet zijn dat een van jou cd/DVD-spelers reeds door het systeem als H-drive benoemd is?

Gr Perz
 
Ik heb een diskette A station
een C schijf een D en een E schijf en als los een ingebouwde station F en G CD/DVD-speler/brander en de H schijf is pas aangemaakt op het moment dat ik de MP3 speler heb aangesloten.
Windows herkende hem niet en vervolgens heb ik de CD die bij de MP3 hoort in de G speler gedaan en toen is er een H schijf aangemaakt.

Als de MP3 dan aangesloten is of wordt kan er geen muziek naar toe hij zet de CD's in de wachtrij??
 
Zolid Mp3...

Hallo Hans,

Mogelijk heb je het probleem al opgelost. Maar toch even dit...
Als een USB wordt aangesloten en NIET wordt herkent door XP, dan kun je het beste even dit proberen: Plaats het USB-app.(Zolid etc)> Start> Configuratiescherm> Hardware> Laat XP even zoeken. Meestal komt er vrij snel het venster met de de opties voor afspelen.

Inmiddels heb ik ook een Zolid gekocht, het app. werkt perfect. Maar... 8 van de 10 keer gaat de herkenning door XP goed. De andere 2x pas ik de bovenste optie toe.

Perz/Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan