VirtualDub

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie 49

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
5
Hallo,

Zou iemand me eens kunnen helpen aan een redelijk handleiding van VirtualDub??
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar om DivX films te ondertitelen maar ik begrijp niet hoe ik de kwaliteit van de film kan behouden. Een ssa-file maken van een srt gaat allemaal best maar ik kan op één of andere manier niet (altijd) dezelfde kwaliteit van de film behouden tijdens het vastzetten van de ondertitels. Van Bitrates heb ik ook al geen kaas gegeten.

Zou daar toch graag wat meer van willen weten!
Kan iemand helpen??

Thanx, Arie 49
 
Op deze site staat een pdf-handleiding, die je ook kunt downloaden. Op pagina 6 begint het onderdeel waarvoor jij speciaal belangstelling hebt.
Daar waar over Codec wordt gesproken, moet jij lezen de DivX of Xvid-codec die je op je PC hebt geinstalleerd.
 
Op deze site staat een pdf-handleiding, die je ook kunt downloaden. Op pagina 6 begint het onderdeel waarvoor jij speciaal belangstelling hebt.
Daar waar over Codec wordt gesproken, moet jij lezen de DivX of Xvid-codec die je op je PC hebt geinstalleerd.

Ik zoek me suf, maar, hoewel ik het een aardige handleiding vind, kan ik nog steeds niets vinden over ondertitels.....maar iig bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan