Opgenomen geluid gelijk afspelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapunt

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
1.287
Hallo,

Als ik geluid opneem via de microfoon kan ik dat bestand opslaan met geluidsrecorder maar ik wil dat het geluid direct word afgespeeld via mijn speakers.
Dus dat ik live iets zeg en dat dat via de speakers eruit komt.
Welk programma is hiervoor?
 
Geen programma nodig.(al kan het ook met kristal)

Start/programma's / bureau accesoires/entertaiment/volumeregeling

Opties /eigenschappen

Vink Microfoon aan

Druk op Ok

Deselecteer het vakje dempen ,stel het volume in en voilla.
 
Bedankt alvast maar als ik in me microfoon praat hoor ik niks!
Kan het zijn dat de microfoon nog niet geinstaleert is?

Robin
 
Ik kom erachter via geluidsrecorder dat de microfoon het doet maar ik bedoel naja een voorbeeld

De kermis heeft een micrfoon en wat ze zeggen hoor je gelijk of een consert maar dan via de computer via de microfoon spreek je het in en dan hoor je het gelijk dat bedoel ik:D
Zijn daar programma's voor.

Robin
 
nou oke ik vraag het hier wel maa rik krijg GEEN antwoord en wat bedoel je je hoort het live te horen??
Als ik nu in me microfoon praat hoor ik niks ik denk niet dat jullie snappen wat ik bedoel ik bedoel:

als ik iets uit de microfoon zeg wil ik het gelijk uit de speakers horen!!
Snap je het
 
ik begrijp wat je bedoeld maar ik heb geen flauw idee hoe je dat op een low budget manier zou moeten doen ik heb mijn thuis studio met zo'n 2000 euro aan apparatuur en genoeg te dure software maar ik denk dat als je iets van cubase of ableton live zou kunnen plukken van internet je een heel eind zou kunnen komen zonder hardware
 
Wat eerder vermeld is. is inderdaad waar.
Je zou met de instelling van je multimedia in configuratie scherm er achter kunnen komen wat de Audio eigenschappen zijn. Wanneer je een geluidskaart in je computer hebt zitten is 't eenvoudig, indien onboard zul je wat verder moeten zoeken.

Weet je zeker dat je dempen hebt uitgeschakeld en de microfooningang gebruikt?
:)
 
Ik heb dempen uit staan en microfoon het vinkje aangezet en dat geluid op hard maar als ik er door praat hoor ik niks!
Dus weet ik niet wat ik moet doen maar wat mubanga zij ga ik even kijken voor die programma's

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan