Uitzending Gemist opnemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagert

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2004
Berichten
116
Ik werk met XP Prof. NL en Windows Media Player 10.

Als ik iets bekijk van Uitzending Gemist, dan wordt het bestand geopend in Windows Media Player en speelt goed af. Ik kan het echter niet opslaan, terwijl ik nou juist een bepaald stukje erg graag wil hebben. Op hun site staat ook (bij FAQ) dat je niet kunt opslaan. Gek eigenlijk, de originele TV-uitzending kan en mag ik toch ook gewoon opnemen?

Wie weet hoe ik het toch opgeslagen krijg?
 
Als er via FAQ wordt gemeld dat je 't niet kunt opnemen hoef je't ook niet te proberen.
De redenen zijn auteursrechtelijk en daar kun je van alles op aan merken maar 't blijft een feit. Ikzelf ben ook al eens tegen 't zelfde euvel aangelopen. Screenrecorders ten spijt.

Je hebt gelijk als je zegt dat je't zo van tv op kunt nemen maar dan moet je er wel gelijk bij zijn.De rede dat uitzending gemist deze dienst aanbiedt is een tegemoetkoming, geen rechtsbeginsel.

Wil je dan persé toch de uitzending (of delen ervan) opnemen, dan zul je met een DVD camera aan de slag moeten gaan, maar dit vermelden brengt mij al op een hellend vlak.

:)
 
Hey,

Als het echt maar een heel klein stukje van iets is kan je dit opnemen met een programma dat FRAPS heet. Helaas kan je maar 5 seconden van iets opnemen hiermee.

Als het gene dat je wilt hebben langer duurt dan 5 seconden kun je alles alsnog opnemen met fraps en in windows moviemaker achter elkaar plakken.

Succes ermee:thumb:
 
uitzendinggemist

Op SEARCH THE TUBE staan een heleboel stukjes.
 
uitzendinggemist

Of ga gewoon direct naar YOU TUBE en zoek onder UITZENDINGGEMIST. Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan