Itunes MP3 leeggemaakt, maar toch blijft balk vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
189
Ik heb alle MP3's die in de lijst stonden in iTunes verwijderd om mijn iPod leeg te maken. Maar de balk onderaan geeft in het lichtblauw aan dat er nog 1,46 GB aan Audio op staat en aan Andere 286 MB. Hoe kan dit en hoe krijg ik mijn iPod volledig leeg?

Een andere vraag is wat er onder "Andere" word verstaan. Ik heb namelijk alleen maar .mp3 bestanden er op staan. Maakt hij misschien onderscheid in .mp3, .wma en dergelijke andere extenties?

Alvast bedankt!

Edit:

Ik lees het volgende:
antwoord: Je kunt liedjes niet rechtstreeks van je iPod verwijderen. Je moet dat doen met behulp van iTunes. Selecteer in iTunes het nummer dat je wilt verwijderen en druk op de Delte-toets (of kies Verwijderen uit het menu via de rechter muisknop). Herhaal dit voor alle nummers die je wilt verwijderen. Sluit daarna je iPod aan en de nummers worden ook van je iPod verwijderd.

Ik heb eerst de bestanden in de "verwisselbare schijf" direct in Windows Verkenner verwijderd en daarna pas in iTunes. Beetje jammer dat dat dan kennelijk problemen opleverd.

Is het een optie om de schijf in Windows Verkenner te formatteren? Zo ja, behoud ik dan de fabrieksinstellingen en kan ik dan zonder er essentiële software op te moeten gooien weer gebruik maken van een lege iPod?

Edit2:
Probleem opgelost: kennelijk moest ik in het venster "Samenvatting" van iTunes voor herstellen kiezen. Dus toch de fabrieksinstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan