Zolid Slimline 2gb (aldi inderdaad!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelien87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
2
Hellup!!!

Ik heb ook de (zoals vooraf leek) de geweldige Zolid mediaspeler van 2gb bij de Aldi gekocht. Er is alleen een groot probleem. Als ik in de verkenner muziek vanmijn harde schijf naar de speler probeer te kopieren, geeft de computer steeds na enkele gekopierde bestanden hetvolgende aan:

* Cannot copy (...).mp3 : The device has either stopped responding or has been disconnected *
(terwijl er op de speler nog wel -USB connected- staat)


Er staat in de startbalk ook niet zo'n tekentje van 'verwisselbare schijf' dus ik moet de speler ook altijd onveilig verwijderen.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Zoals: configuratiescherm>systeem>hardware>dan de speler zoeken>stuurprogramma>stuurprogramma bijwerken (zowel handmatig als automatisch)

configuratiescherm>hardware>enz.enz.

Alles líjkt te helpen, maar dat is inderdaad maar van korte duur. Daarna komt weer de foutmelding.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? 2GB liedje voor liedje volgooien is namelijk érg demotiverend!


Hopelijk krijg ik een bruikbaar antwoord!
Gr's Evelien
 
Slimline 2Gb Aldi apparaat

Op de cd die in je pakket zat, vind je installatie gegevens.
Voer setup uit.

Wat je dan het beste kan doen is via je mp4 alle bestanden eraf halen, en via je pc er weer opzetten. alvorens dit te doen kun je hem eerst ook nog formatteren.

Maar dat is geen must.

Jouw probleem heb ik met movies, ook al zet ik ze om met de tool vanaf cd geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan