videos op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wantje

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
Berichten
14
weet er niemand een goed, (legaal natuurlijk) programma om volledige videos te downloaden met goed kwaliteit

bedankt hé:love:
 
Ik denk dat legaal moeilijk gaat worden!
Als ik op internet voor je zoek zie ik dat je moet betalen!
Als je dat wilt dan is dit een goeie site om alles te vinden!

Robin
 
Er zijn een aantal programma's speciaal om films te sharen. Het zelfde principe als limewire en dergelijke. Films zijn meestal in dvix. Het zijn ook films die hier nog niet draaien of net in de cinema zijn. Je betaalt hier wel lidgeld voor en dat kan alleen maar met kredietkaarten.

http://www.divxcrawler.com/ ..bijvoorbeeld....
 
limewire is niet legaal even dat je eht weet en wat ik zei en jij nu ook dat als je legaal wilt downloaden moet je vaak betalen!

Robin
 
Limewire is legaal hoor.

Als ik met mijn buurman via Limewire een bestand wil delen is Limewire legaal, en als ik een MP3'tje wil downloaden is Limewire ook legaal. Downloaden van muziek mag, uploaden ( sharen, delen ) mag niet. Software en games mag je niet downloaden. Maar ik doe het lekker toch.:)
 
Ik las ergens dat limewire niet legaal is maar als het wel is raad ik je zeker aan limewire te gebruiken!
Is een goed progje voor dat soort dingen maar niet voor films!
Daar zal ik een progje of site voor gebruiken die alleen is voor films dat lijkt mij handiger welke dingen zie link van mijn vorige berichten!

Robin
 
Het programma Limewire is gewoon legaal. Het hangt er vanaf wat je met Limewire doet, downloaden en uploaden, of alleen downloaden. En wat je downloadt, muziek en films, of ook games en software.
 
maar ik vind zulk soort programma'tjes niet voor grote bestanden dan gebruik ik meestal torrents!
Muziek doe ik wel met dat soort programma'tjes.

Robin
 
Er zijn veel mensen en die downloaden films, software en games gewoon via P2P. Kan prima.
Maar het kan altijd beter en sneler, zoals Usenet of BitTorrent.
 
bedankt, maar mijn ouders (ben 14) willen niet da 'k er voor betaal:( en in plaats van limewire heb ik bearshare, zelfde principe als limewire alleen minder virussen denk ik, toch heel erg bedankt allemaal
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook bearshare heb je wel de LITE versie want als je die niet hebt krijg je wel troep!
Bij google bearshare lite in typen en krijg je hem vanzelf!

Robin
 
Ik heb zelf ook bearshare heb je wel de LITE versie want als je die niet hebt krijg je wel troep!
Bij google bearshare lite in typen en krijg je hem vanzelf!

Robin

is dat beter voor films? in elk geval: op mijn bearshare (6.1) krijg ik geen troep en hij ziet er nieuwer uit
wat is verschil?
 
Hoe die er uit ziet maakt niet uit maar bearshare Lite geeft GEEN reclame en geeft minder troep op je computer!
Voor films maakt het niet uit dat ligt aan je internetsnelheid!
Ik zal kiezen voor de bearshare lite want eerst had ik ook 6.1 en toen ik hem wou verwijderen kreeg ik de reclame niet meer weg van je computer!
Dus klik hier om Bearshare Lite te downloaden!

Robin
 
Je hebt Bearshare 6.1 en je hebt Bearshare Lite 5.2.5
Een nieuwere versie van de Lite is er niet, Bearshare is gestopt met het maken van de nieuwere Lite-versies.

Met de Lite-versie kan je nog prima downloaden.

Voor films maakt het niet uit of je Lite of niet hebt, het is hetzelfde netwerk.
 
bedankt allemaal;)
kdenk dat ik het op muziek ga houden:p
als je iets hebt mag je het natuurlijk posten (liefst)

greetz,
wantje
 
Muziek gaat lekker makkelijk en snel.
Films via P2P gaat ook prima, als je maar op het goede netwerk zit. Met bijvoorbeeld eMule gaat het downloaden van films ook prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan