Lavod mp3 speler?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mp3 speler ziet er voor de rest goed uit maar kwa kwaliteit zal ik het niet weten 50 euro is wel erg weining voor een mp3 speler met 2 gig!
ik zou hem zelf niet nemen!

Robin
 
Oke, maar hij is normaal 89 euro heah. Hij is nu afgeprijst( klopt echt heb op internet gezocht daar staat hij voor 80 - 90 euro).
 
Maar dat is niet erg veel voor zo'n ding!
Ik denk dat de winkel zelf het toch het beste er ervaring mee heeft!

Robin
 
heb er zelf gewerkt:shocked: ... heb dat ding er nog nooit eerder gezien;)
 
Dan ga je toch naar die winkel waar je gewerkt hebt en vraag je aan een oude collega of hij goed is?

Robin
 
ik heb ooit een lavod-mp3 speler gehad en niks dan gezeik mee gekregen. Drie keer op moeten sturen en de service daar is om van te janken! Niet doen dus is mijn tip!
 
hoopte toch op een positieve reactie.. jammer..
iemand nog? kan me niet voorstellen dat er maar 1 iemand hier deze speler of een andere speler van dit merk heeft/ heeft gehad.:shocked:
 
Andere link geven bij kruidvat uitverkocht:D
Ik zou je trouwens aanraden het ook niet te doen!
 
Ik heb vandaag de Lavod LFV-438 2 GB gekocht bij Kruidvat en is niets mis mee hoor.

Apparaatje doet alles wat hij moet doen en heeft nog een verrekt goed geluid ook
voor deze prijsklasse.
Heeft een metalen behuizing spiegelend chroom achterop en zwart gelakt aan de voorkant.

Hij is touwens ook bij Neckermann verkrijgbaar voor 79 euro
 
Het maakt het al wat positiver maar misschien gaat hij wel snel kapot maar als jij hem 1 dag hebt denk ik niet dat jij het kan weten of hij snel kapot gaat of weer juist heel stevig is
 
Die mp3 spelertjes gebruiken zowat allemaal dezelfde chipset.

er zijn een aantal series chips en komen bij 1 of 2 fabrikanten vandaan.

dus of je nu een lavod, nikkei, lenco ofzo koopt, intern verschillen ze niet zoveel.
Dit geld dan wel alleen voor de "b merken".

Ik heb al een aantal series goedkope mp3 spelers gehad en zijn nooit kapot gegaan en de mensen die ze nu hebben gebruiken ze nog steeds, dus zie niet in waarom dat met deze anders zou zijn.

Je kunt ook een philips of ipod kopen en evengoed een slecht koop doen.
Heb zoveel refurbished ipods in zaken zien liggen dat je daar ook een vraagteken bij kunt zetten.

Denk dat als je normaal met je spelertje omgaat ze gewoon lang mee kunnen gaan.
of je hebt gewoon eens pech, kan altijd gebeuren natuurlijk.

We zullen zien hoe lang ie meegaat.
 
Laatst bewerkt:
lavod

Ik heb ook zo'n Lavod gekocht, maar de software die erbij zit is voor windows 98. Ik gebruik windows XP en krijg de boel niet eens geïnstalleerd.. Enig idee wat ik verkeerd doe? groet!
 
XP moet de speler gewoon herkennen, doet ie bij mij ook zowel onder XP als Vista
en daarvoor heb je geen software nodig.
Windows maak vanzelf een stationsletter aan waarmee je bestanden naar de speler kunt slepen.

Wat software betreft heb je voor mp3 enzo niets nodig, mp3's rippen van cd heb je mediaplayer ofzo voor.

Voor video bestanden om te zetten naar .smv heb je het volgende nodig : http://www.thothie.com/4jiggly5/SMVConverter.zip

Draait ook onder XP/Vista

Bij mij werkt de software op het cd'tje trouwens wel gewoon, maar de converter hierboven is geloof ik net wat nieuwer.
 
Niet kopen!

Echt niet kopen!!!! Ik had er ook zo eentje en als je er iets van 2 gig op zet dan slaat ie vast en kan je er niets meer opzetten. Als ik jou was zou ik gewoon een duurdere Ipod nano kopen.
 
Lavod

Echt niet kopen heb er niks als last mee als ik hem aansluit via de usb poort blokkeert mijn computer en de computer op mijn werk. :mad:
Erger nog, ik heb een nieuwe USB-stick en als ik die aansluit blokkeert mijn computer nu ook.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan