Vreemde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin4all

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Berichten
4
Ik heb een film gedownload van internet en nu kom ik de volgende bestanden tegen.
Er staan icoontjes op (een heleboel) winrar-icoontjes met msv-bean en msv-bean.r30 tot en met msv-bean.r48.
Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee moet doen om er weer een normale dvd-film van te maken.
gr.martin
 
Een film die je download vanaf internet is ingepakt met winrar. En omdat 1 bestand te groot zou zijn, splitsen ze de film op in meerdere bestandjes. Meestal in bestanden van 50 MB groot.
Door het eerste bestand te openen, maakt hij van alle bestanden weer 1 geheel.
Krijg je een foutmelding tijdens het uitpakken, zijn de bestanden beschadigd of niet kompleet.
De bestanden kan je dan repareren met par2 bestanden die meestal ook door dezelfde poster worden geupload.
Het repareren met de par2 bestanden gebeurd met quickpar.
Waar heb je de bestanden gedownload?
 
Ik heb deze film gedownload van dvdfirst.
Als ik een winrar bestand uitpak dan krijg ik een nero player bestand van 765 mb maar als ik dit bestand met nero wil openen dan werkt er niets.
gr.martin
 
Ik heb deze film gedownload van dvdfirst.
Als ik een winrar bestand uitpak dan krijg ik een nero player bestand van 765 mb maar als ik dit bestand met nero wil openen dan werkt er niets.
gr.martin

Heb je winrar op je pc geïnstalleerd staan?
Zo ja, klik dan rechts op het eerste bestandje, en kies voor "bestanden uitpakken"
Of rechtsklik op het eerste bestandje en kies voor "eigenschappen".
Staat er bij "openen met" Winrar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan