Help: zang verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corinne89

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
5
Hallo :) Ik moet voor een feest een karaoke nummer hebben. Het nummer is echter heel erg onbekend en kan alleen het normale liedje vinden. Nu wil ik graag de zang verwijderen, maar ik heb geen idee hoe dat moet :eek: kan iemand mij helpen?!?

Alvast bedankt

Groetjes Corinne
 
Nee, maar dat kan ik vast wel ergens downloaden.. :) super dat je zo snel al reageert :)

Groetjes Corinne
 
Nee, maar dat kan ik vast wel ergens downloaden.. :) super dat je zo snel al reageert :) hoe moet ik dat dan doen met nero?

Groetjes Corinne
 
Kies voor het maken van een Nieuwe audio Cd, sleep het bestand naar het linker venster, klik 1x op het bestand -> selecteer het dus, kies Bewerken, vervolgens, Eigenschappen, Filters en dan ........... Karaoke.
 
Laatst bewerkt:
AAAH :D helemaal geweldig! Super bedankt! Ga het meteen proberen :)

Groetjes Corinne
 
Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    50 KB · Weergaven: 110
Heej Pasja...ik heb het geprobeerd maar het lukt niet :( ik heb nero gebruikt...en als filter idd karaoke ingevuld...zelfs nog geprobeerd om hier en daar instellingen te veranderen maar het lukte niet; de zang bleef. Zijn er misschien nog andere manieren? Of moet ik nog iets anders doen voordat ik Nero kan gebruiken?

Groetjes Corinne
 
Niet dat ik weet (ik heb 1x geexperimenteerd met het filter en dat ging vrij redelijk)
 
Met simpele software krijg je nooit een mooi resultaat, hiervoor moet je al een profesionele studio hebben volgnes mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan