dvd maken in studio10plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerard Vnk

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Berichten
5
Ik heb een film van 58 minuten. Als ik die op DVD wil branden stopt het maken na 36.4 minuten.
Als ik scenes weglaat blijft het programma stoppen na 36.4 min.
Als ik de kwaliteit verlaag, dan kan er bv. ruim 2 uur op de DVD blijft die na 36.4 min stoppen
Maar ik een bestand ipv. direct branden je raad het al weer stopt hij na 36.4 minuten.
Ik heb hier last van sinds ik een update van studio9 naar studio 10 plus heb. daarvoor had ik er geen problemen mee.
Kopieer ik de film vanaf 35 min. tot het einde. Dan komt alles erop. Op de een of andere manier kom ik niet over 36.4 minuten heen.

Graag raad van een van jullie.

Gerard
 
Hoi,

Bij de instellingen voor de dvd te maken kan je "Altijd gehele film opnieuw coderen" aan vinken. Het maken duurt wel langer maar je probleem is hier bijna zeker mee opgelost.
 
Hoi,

Bij de instellingen voor de dvd te maken kan je "Altijd gehele film opnieuw coderen" aan vinken. Het maken duurt wel langer maar je probleem is hier bijna zeker mee opgelost.
Dat kan alleen bij direct schrijven naar schijf en niet bij het maken van een bestand. En bij beide beperkt de verwerking zich tot 36,4 min. Als ik de film knip 1-36 min en 35-58 min krijg ik wel de twee films in zijn geheel, maar hoe zet ik die dan samen op 1 DVd zodat bij op de TV afgespeeld kan worden. Daar moet een image gemaakt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan