installeren: TV Kaart!!! SM-buscontroller..

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
hallo

ik heb mijn windows opnieuw geinstallerd. ik draai nu in windows xp media center. nu heb ik mijn tvkaart opnieuw geinstallerd. werkt wel. maar ik krijg alleen geen kabel tv. s-video wekrt wel. krijg ik er gewoon beeld in, al start ik TVr programma (wat het eerst goed hat gedaan) komt er nu dat ik moet wachten of zoiets. maar er bebeurt niks

als ik bij settings, fullu scan. "Use Fully scan Channel List, aanzet. en klik op in dat 2e venster dat erover heen komt op start (boven in dat venster staat,"Fully Scan will take about 15 min......" wanneer ik gewoon op stop klik, dat het stopt met zoeken van tv zenders en zelf alles handmatig wil doen, krijg ik ook geen beeld. ik blijf ik het beeld zien van de s-video.




-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
bij apparaatbeheer zie ik ook nog bij Overige apparaten een "!"staan, "SM-buscontroller" ik weet niet wat het is, ik heb drivers al geinstallerd.

- audio drivers
- lan kaart drivers
- graphice drivers
- kv kaart drivers..?(als het goed is wel)


ik zie die tv kaart zelf ook niet bij apparaat beheer staan, die stond meestal dacht ik onder "Besturing voor geluid, video en spelletjes" maar oo kdaar dus niet


als ik in media center naar installingen ga, en daar naar tv, komt er (in media center) :

DE TUNER IS NIET GEVONDEN
De tunerhardware werkt niet juist of is niet geënstallerd. Zorg dat de tunerhardware en een geldig stuurprogramma voor de tunerhardware zijn geïnstallerd.



snel andwoord graag!!! :) ik wil het werkent hebben,,
kga anders weer terug naar xppro...
 
Laatst bewerkt:
ik heb windows opnieuw geinstallerd, alweer, omdat de partitie iets te klein was.
nu heb ik een grotere partitie, en weer dus alles opnieuw genstallerd.
ik heb nu wel beeld met die tv kaart. alleen nog niet in media center.

hoe kan ik dit aankrijgen.

alle tv zenders heb ik ingesteld in het programma wat bij die tv kaart zit. maar in media center krijg ik geen beeld en iets met.

DE TUNER IS NIET GEVONDEN
De tunerhardware werkt niet juist of is niet geënstallerd. Zorg dat de tunerhardware en een geldig stuurprogramma voor de tunerhardware zijn geïnstallerd.

wat ik eerder hat.

dit staat bij "Instellingen" -> "TV"!!!

en bij apparaat beheer heb ik nog


bij apparaatbeheer zie ik ook nog bij Overige apparaten een "!"staan, "SM-buscontroller" ik weet niet wat het is, ik heb drivers al geinstallerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan