Jiskefet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
525
Ben al jaren op zoek naar filmpjes over Jiskefet, met name de serie "de heeren van de bruyne ster" .
Op de officiele Jiskefet site staan sinds kort alle afleveringen maar daarvoor moet je (veel!) betalen en dan kun je het filmpje 12 uur lang benaderen.
Fan als ik ben heb ik een aantal credits gekocht maar helaas kan ik de filmpjes NIET bekijken want ik krijg deze foutmelding:

Het bestand kan niet worden gevonden.Als U een item in de medibibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.

De site heeft geen support en heeft alleen maar een 'bounce' mailadres dus ben ik mijn geld kwijt!
Kan iemand mij misschien helpen zodat ik de filmpjes WEL kan bekijken?
Ik heb ze gekocht in WMV Formaat.

XPHome SP2
Slimbrowser/IE7 cookies worden geaccepteerd.
Windows Mediaplayer 11
 
Laatst bewerkt:
geef eens een link van die site.....
 
Hier staan er meerdere, allemaal sterretjes :D
 
Dit is de link: www.jiskefet.nl

Die op YouTube zijn van zeer matige kwalitiet, maar beter dan niets.

En toch wil ik ze via de site bekijken want ik heb d'r tenslotte voor betaald!:mad:
 
En hier heb je een adres van www.jiskefet.nl

Domeinnaam jiskefet.nl
Status actief
Houder JIS000025-KPN00
Jiskefet Produkties B.V.
Anjeliersstraat 470
1015NL AMSTERDAM
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon ALB001203-KPN00
M. Albers
+31 (0)205353700
postmaster@jiskefet.nl
 
Bedankt voor de info.:thumb:

Ga morgen proberen contact te zoeken met jiskefet, linking media heeft tot op heden nog niet op mijn reactie gereageerd.

Bis morgen en thanks
 
:eek: of het werkt weet ik niet maar ik heb gomplayer gedownload en die speelt ook wmv bestanden af.
 
Heb diverse players, waaronder GOM, geprobeert maar allen met dezelfde melding.
Heb inmiddels contact gehad met Linkingmedia (maker van de Jiskefet-site) en een screenshot naar hen gemaild,dus ik wacht het weer even af.

Dank voor de reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan