Dvd afspelen zonder geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelofvandebelt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2
Hallo

Als ik dvd's afspeel met de windows media player krijg ik geen geluid. Verder werkt het geluid overal. Tijdens het afspelen van muziek op de computer en muziek van een cd-rom en tijdens het afspelen van films vanuit mijn download programma, alleen dus niet als ik een dvd in de dvd-speler heb.

Ik gebruik windows media player 11 en deze heb ik onlangs opnieuw geinstalleerd maar dit heeft geen gevolgen gehad.

Groeten Roelof
 
Doe eerst het volgende. In WMP11 ga je via Extra, Opties naar tabblad Speler. Staat er een vinkje voor de regel: codecs automatisch downloaden? Zet het er anders voor.

Helpt dat niet, download en installeer een AC3-filter.
 
geen geluid

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en heb een probleem. Eigenlijk hetzelfde als dat van Roelof.

Als ik dvd's afspeel met de windows media player krijg ik namelijk ook geen geluid. Verder werkt het geluid overal. Tijdens muziek vanaf mijn pc, van internet, van cd-roms, vanuit mijn download programma enz. Alleen dus niet als ik een dvd aan het afspelen ben in windows mediaplayer. Heb geen ander programma die een dvd kan afspelen (wel gehad maar verwijderd)

Heb windows media player 9

Kan iemand mij helpen? Eerder had ik namelijk wel altijd geluid met windows media player, sinds kort niet meer. Weet niet hoe dat is gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan