Video Editor 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmcsmeets

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
40
ik ben zover dat ik de beelden van mijn camera op de pc heb staan, nu wil ik graag deze beelden gaan bewerken met het videobewerkingsprogramma Video Editor 7.0, ik ben er alleen nog niet achter op welke manier dat ik deze beelden moet openen in Video Editor 7.0.


Ik heb de beelden op de pc gezet via het programma Video Capture 7.0...dit programma zet dan de beelden op mijn pc (het is een videofragment) deze beelden kan dus niet zomaar gaan bewerken omdat het omgezet moet worden naar een ander bestand...


weet iemand welk bestand dit is?

Weet ook iemand of het formaat van 720x576 het juiste formaat is om deze film te gaan bewerken en erna op dvd te branden zonder kwaliteitsverlies.


Hoop dat iemand me verder kan helpen alvast bedankt

Mark
 
het bestandstype wat ik nu heb heet videofragment, kan dat kloppen?
 
???

De naam is dan videogragment want videogragment is geen extentie. De extentie is wat er na het punt staat. Bijvoorbeel Hallo.txt, txt is extentie (tekstbastand)
 
oke ik denk dat het dan avi is als ik hem open in het videobewerkingsprogramma staat er avi achter, kan ik dit dan gewoon als avi bestand bewerken of moet ik hem nog omzetten naar iets anders?
 
oke dat is mooi en het is ook geen probleem als de groote 720x576 is en als ik dit nu bewerk en straks op dvd brand dan blijft de kwaliteit goed?
 
Die resolutie is standaard voor beeldbuistv's. Je moet kijken hoe groot je bestand is op het einde. Is dit meer dan wat er op een dvd gaat dan zal (normaal) je programma de film comprimeren (inkrimpen). Bij dat proces gaat er kwaliteit verloren. Maar zolang het op een dvd past blijft de kwaliteit. Waar ook kwalitieit verloren gaat is op de manier van capturen, analoog of digitaal. Dus op de manier hoe jij het gedaan hebt (het gaat ook niet anders met een analoge camera) treed er ook verlies op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan