Illustrator hulp gevraagt voor een afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LamPamPam

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
5
Hallo,

Ik probeer de onderstaande afbeelding na te tekenen in illustrator.
Hoe doe ik dat?

Wie kan mij helpen. Hartelijk bedankt alvast!

gr. Lam

logo.gif
 
lijk me wel maar ik ben nog beginner en ik zou echt niet weten hoe ik het beste kan doen.
Iemand tips ofzoo???
 
Via Object>Actief overtrekken kun je al bestaande afbeeldingen automatisch laten overtrekken. Moet je even een beetje rondkijken in de mogelijke instellingen voor het gewenste resultaat..
succes!
 
THANKS! ja zoiets heb ik ook al geprobeerd. alleen lukt me niet echt.
Want wil het dan op vector formaat.

is er een ander manier omzoiets zelf te maken?

bv 1 zo'n lijntje en dan 3d perpectief zetten ofzo?

ik hoor het. DAnkje wel in ieder geval.


groetjes
 
Je kunt hem wel in vectoren omzetten. Dan moet je kiezen voor Actief overtrekken>Maken en uitbreiden. Nadeel is wel dat je dan echt HEEL veel punten hebt..
 
Je kunt hem wel in vectoren omzetten. Dan moet je kiezen voor Actief overtrekken>Maken en uitbreiden. Nadeel is wel dat je dan echt HEEL veel punten hebt..


Ja dat heb ik gemerkt. Is er misschien een mogelijk om zoiets ongeveer na te tekenen?
thanks anyway
 
ja dat kan wel denk ik... heb een ideetje pin me er niet op vast :p
De afbeelding bestaat geloof ik maar uit 1 dezelfde vorm die kleiner wordt in het perspectief waardoor het 3d lijkt.
wat je kan proberen om een soortgelijk resultaat te krijgen is de eerste en laatste overtrekken. nu heb ik laatst een tutorial gezien waar ze tussen een eerste vorm en de laaste automatisch tussenvormen maakten. Dit werd gedaan met de optie blend. nu was dit vooral een overgang in kleur, maar ze lieten elk object dus iedere keer na een bepaalde afstand zien. Misschien dat je op deze manier wat simpeler eenzelfde plaatje krijgt.
Mijn kennis gaat niet heel veel verder (ben op zoek naar de tutorial maar kan m niet meer vinden) dus misschien dat je zelf even kan kijken naar de optie!
succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan