Ulead video studio 11 "security" probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKLCH

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
Berichten
35
hey,

ik heb sinds vanochtend problemen met het opstarten van Ulead video studio 11 plus. ik krijg een melding:
"The security information is invalid or has been modified. This program will be terminated.". het programma start vervolgens NIET op...

Het programma werkte wel altijd goed, ik heb geen idee wat er aan de hand is, opnieuw installeren helpt niet en op google vond ik ook niks...

wie kan mij helpen?
alvast thanks,
Erik
 
niemand??? Ik weet dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, op google aardig wat gelijke problemen gevonden... maar nog geen oplossing ervoor...


wie o wie kan mij helpen?
 
reaktie op probleem met unlead video 11

hey,

ik heb sinds vanochtend problemen met het opstarten van Ulead video studio 11 plus. ik krijg een melding:
"The security information is invalid or has been modified. This program will be terminated.". het programma start vervolgens NIET op...

Het programma werkte wel altijd goed, ik heb geen idee wat er aan de hand is, opnieuw installeren helpt niet en op google vond ik ook niks...

wie kan mij helpen?
alvast thanks,
Erik


Ik misschien. Ik had hetzelfde probleem onder Vista.
Als eerste een goede virus scan uitvoeren op dit unlead 11. Alles OK? dan...
En daar komt de oplossing (als je met Vista werkt)....

Het programma opstarten in de administrator modus (ff rechtermuisknop klikken) en ziedaar het werkt als een trein.

Veel plezier!

Ik hoop dat dit ook voor jou de oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan