Filmbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

missinne willy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
4
Geachte,

Zou er mij iemand eentip kunnen geven hoe ik gedouwnlaude films die ondersteund zijn door mpeg omzetten naar dvix bestanden .Om deze gewoon af te spelen op dvd.
Bestaad daar een programma voor of gaat dat eerder simpeler.

GR Willy
 
Ik vermoed dat je bedoelt: om mpeg om te zetten naar DVD [vob]? Alleen een aantal modernere standalone dvdspelers kan divx aan. Met Mpeg hebben de meeste geen moeite...
Met Nero Vision kun je mpegs en divx omzetten naar DVD formaat.
Dit lukt ook met bijvoorbeeld Winavi en ConvertXtoDVD
 
killer 555

Hallo,

Het is niet de bedoeling dat je de ge-automatiseerde mails gaat beantwoorden, die komen niet bij degene uit die gereageerd hebben maar bij de admins.
Klik op de link in de mail ( http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=300796&goto=newpost) en klik daar op de knop 'reageer op vraag' en plaats daarmee je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Admins HElpmij.nl
maestro12




Op 07-06-07 heeft Willy Missinne <willy.missinne1@telenet.be> het volgende geschreven:

----- Original Message -----
From: "Helpmij.nl Forum" < webmaster@helpmij.nl>
To: <willy.missinne1@telenet.be>
Sent: Wednesday, June 06, 2007 8:44 PM
Subject: Reactie op bericht 'Filmbestanden'


> Beste missinne willy,
>
> killer555 heeft zojuist gereageerd op een vraag waar je voor bent
> aangemeld met de titel - Filmbestanden - in het Beeldbewerking forum van
> Helpmij.nl Forum.
>
> Deze vraag kun je vinden op:
> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=300796&goto=newpost
>
> Het kan zijn dat er al meer reacties zijn, maar je zult geen e-mailtjes
> hiervan ontvangen totdat je het forum weer bezoekt.
>
> Met Vriendelijke Groet,
> Helpmij.nl Forum team
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> afmelden:
>
> Om je af te melden van deze vraag, klik op de onderstaande link:
> http://www.helpmij.nl/forum/subscription.php?do=usub&t=300796
>
> Om je af te melden van alle vragen, klik op de onderstaande link:
> http://www.helpmij.nl/forum/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all
>
Beste killer 555

Dit programma heb ik trouwens ook op computer staan maar hij converteerd de
film maar inplaats van te copieren en te branden slaat hij ze op in de map
covertxtodvd en verder van daaruit gaat het niet om ze onder dvixte
branden.Tenopzichte als het een film is met ondersteuning door avi ,doet hij
alle bewerkingen na elkaar incl branden op dvd

VR gr
willy
 
problemen met filmprogramma Pinnacle 11 studio Plus

Hallo,

Begin maart had ik 2 korte films na elkaar gemonteerd met alle titels erbij,klaar om nog de nodige muziek erbij te plaatsen.Alles gefilmd met digitale camera Sony 205 E dit alles op 16/9 alsook het programma is in die vertie ingesteld. Na 10 dagen verlof zet ik me weer achter mijn laptop en bemerk dat de tweede film zichzelf heeft omgezet in de vertie 4/3 hoe kan dat ?

2/Mijn 4é dvd dat ik in dat programma inbreng en tracht in te laden herend geen titels en schrijfd het ganse bestand in een video bestand weg in een map zodat ik er natuurlijk geen bestanden van heb en dus geen scenes kan van maken ,en dit inde windows vista.Maar dat zelfde programma heb ik ook staan op een andere computer nog met XP en daar herkent hij wel bestanden en kan ik die daar in scenes uitspliten hoe kan dat ?

3/ Nu ben ik aan het monteren en na ongeveer 70 scenes wil ik eens het voorlopig resultaat eens bekijken maar tot mijn verbazing zie ik dat bij bepaalde scenes in het storibord een gans ander beeld getoond word dan eigenlijk in dat venster staat zelf beelden die nog opgeslagen zijn in andere mappen om nom nog te bewerken ,dan wel beelden die reeds voordien al afgespeeld werden.Zelf bij 3 scenes na elkaar .Dit ook via de tijdlijn. Er werd zelf een update gedaan van de vertie 11.1.2 maar zonder resultaat.

4/Het voorlopig resultaat had ik dan eens op een dvd rw gebrand en daar waren de filmbeelden wel volgens ze in storibord staan.Maar daar deed zich een ander probleem voor hij liep het brandproces volledig af film geslaagd. Maar bij het bekijken van het resultaat zie ik dat maar 3/4 van de film er op staat,dus steek ik mijn dvd terug in de brander en laat ik het proces opnieuw doen en dan stond hij er gans compleet op.
Hoe is zulks mogelijk?


Hopelijk zullen jullie me met deze uitleg verder tot oplossingen kunnen brengen zodat we nog veel films zonder al te veel problemen kunnen monteren.

vriendelijke groeten
Missinne Willy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan