DVD kijken op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik wil zo graag een "gewone" dvd op mijn laptop kijken maar hij gaat dan in window meidplayer kijken en dan krijg je
1. een klein schermpje
2. geen geluid

Wie verteld mij wat ik moet doen, wat ik moet hebben etc om dit wel gewoon te kunnen bekijken ????
 
ik ben ene beetje een pc dummie maar ik klik op die links en dan ? Dan kan ik dus wel dvd kijken op mijn laptop ?
 
zie je dan straks een dvd wel full screen of nog zo hele klein ? en dan wel met geluid ?
Bedankt overigens voor al jullie hulp :thumb:
 
ik ga nu meteen aan de slag ik roep wel als ik weer hulp nodig heb.
 
ik ben ene beetje een pc dummie maar ik klik op die links en dan ? Dan kan ik dus wel dvd kijken op mijn laptop ?
Hoi dummie
Niemand is een dummie we moesten het allemaal leren,de 1 heeft er meer aanleg voor dan de ander.
Ik kijk ff niet naar de andere berichten maar ga naar google en vul daar in www.cnet.com
Daar aangekomen zie je een lange balk vul daar in vlc media player of een van de andere
die andere je hebben aangeraden daar kan je de player gratis dl.
Wanneer je de andere berichten leest waar staat www. met een streep eronder klik je op de link je komt dan direct op de site die ze je hebben aangeraden.
In google kan je ook eens invullen gratis downloads ......enter je krijgt dan een lijst met cnet,zdnet,major greeks daar staan allemaal gratis programma`s of probeer programma`s
gratis is freeware.

Kom je er nog niet uit stuur me dan een persoonlijke mail die stuur je naar nixs toe ik help je dan verder veel succes ermee het moet lukken grts nixs:D

Klik hier op www.cnet.com of bij de andere ber. op de www. links !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! overal wat onder streept is daar gaat je browser direct heen
 
Laatst bewerkt:
He wat gaaf dat je even zo´n duidelijke uitleg geeft echt super dat er dit soort mensen bestaan die elkaar willen en kunnen helpen, ik ga vast en zeker wel eens gebruik maken van je kennis :thumb: :thumb:
 
Kom je er nog niet uit stuur me dan een persoonlijke mail die stuur je naar nixs toe ik help je dan verder veel succes ermee het moet lukken grts nixs:D

Lijkt mee geen goed plan, het is toch de bedoeling elkaar hier in het forum te helpen, zodat iedereen ziet wat er gebeurt en en er van te leren...
 
ik ben ene beetje een pc dummie maar ik klik op die links en dan ? Dan kan ik dus wel dvd kijken op mijn laptop ?
Het mag niet uit maken dat je een LT hebt,je LT moet wel dvd`s kunnen lezen maar dat kunnen de meeste wel zeker die vanaf 2/3jaar terug gtrs Nixs.

Wanneer het gelukt is kan je dat beneden aangeven bij vraag opgelost cq vraag niet opgelost,andere weten dan dat ze wel of niet meer hoeven te reageren
 
Met classic mediaplayer is het denk ik wel gelukt, dat andere programma krijg ik niet aan de praat
 
:thumb: :thumb:

Het belangrijkste is dat het werkt, ja toch!!
 
Nu is het zo dat ik een videofragment bestand heb op de pc en deze in mediaplayer wil afkijken maar oook nu is het geluid niet te horen (nou ja nu heel zacht dan) en hoe kan ik dit vervolgens op een dvd zetten ?
Kan iemand me verder helpen ?
 
Ik kan mijn dvd´s NIET op de latop bekijken, niet met mediaplayer en niet met AVS want dat laatste programma werkt zowiezo niet echt goed en met mediaplayer dus wel beeld maar geen geluid :( :( :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan