BPM Studio "live" microfoon gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart2jes

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
139
Hallo allemaal,

Ik heb BPM studio 4.9 professional en ik zou graag mijn microfoon willen aansluiten zodat ik direct "live" kan praten. Nou heb ik de microfoon 2 keer getest op verschillende manieren en hij werkt echt wel gewoon goed, alleen in BPM studio krijg ik er geen geluid uit. Is er nog een ander programma waarmee ik "live" kan praten of zie ik een knop over het hoofd in BPM studio??

Bij voorbaat dank voor de hulp
Met vriendelijke groet,
Bart
 
Heb je ook bij de "Volume eigenschappen" gekeken van Windows. Wil nog wel eens op Mute staan. Bij mij doet de microfoon het gewoon in BPM, het zou dus gewoon moeten werken.
 
Heb ik allemaal nagekeken en via MSN werkt mijn microfoon ook zonder dat ik ook maar iets aan instellingen hoef te veranderen; gewoon inpluggen en praten maar. Maar niet in BPM studio. Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat line-in op -INF staat en niet veranderen is, wat ik ook probeer??
 
Staat je schuif bij de "Monitor" wel open?
 
Ja, monitor staat open maar er komt geen geluid uit. Zou het te maken kunen hebben met het feit dat Line-in volume niet veranderen is?? Ik ga nu even opnieuw installeren, kijken of dat helpt.
 
Opgelost!!

Probleem opgelost, op de een of andere manier ging het volume van de microfoon steeds weer omlaag, zonder dat ik wat deed. Na een virusscan was het probleem opgelost.:confused: :confused: eigenlijk best raar, maar goed.
Bedankt voor jullie hulp:thumb: :thumb:
 
Dat is heel mooi. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan