open office org impress vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
3
hallo
ik heb een presentatie gemaakt met aan het begin een soort inhouds opgaven,
er staan een aantal woorden en als je daar op klikt ga je naar een andere presentatie(ik heb dit gedaan met invoegen-hyperlink-bestand), maar als ik er dan op klik begint ie niet met de presentatie maar gewoon met het scherm om hem te ontwerpen, kan ik ook meteen de presentatie laten beginnen(eventueel op een andere manier)

met fotoshop(corel paint shop pro x) heb ik van foto's de achtergrond verwijdert zodat je in de presentatie de achtergrond van de dia krijgt, alleen als ik ze in de presentatie zet worden de actergroden toch weer wit:confused: hoe kan ik dat veranderen

Graag ook reageren als deze dingen niet mogelijk zijn

alvast heel erg bedankt
Piet
 
Laatst bewerkt:
Hoi Pieterske,

Heb je de afbeelding, nadat je het hebt bewerkt in Corel Paint, opgeslagen? Zo ja; in welk bestandsformaat. Niet elk afbeeldingsformaat ondersteund een transparante achtergrond.
Probeer het dan eens met PNG of GIF.

Als je de afbeelding direct vanuit Corel Paint Shop kopieert (via het klembord) naar Impress kan het ook zijn dat de transparante achtergrond niet goed wordt toegepast. Probeer de afbeelding dan eerst op te slaan (in een ondersteund bestandsformaat) en dan te invoegen in de presentatie.

Groeten, Koen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan