NORTON GHOST voor vista zonder te installeren op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelend he, wanneer je niet weet wat je moet zeggen maar eh...

veel succes met je illegale Ghost12:(

oh dat is het niet hoor, en dat illegale dat kan soms best handig zijn en kost niks,
we leven nu eenmaal in een zieke wereld waarbij alles weggegooid word en alles te duur te word. dan is een kopie uit de nieuwsgroepen wel zo handig toch, en niet alles is zo dat het niet werkt, dus wat wil je nog meer.

maar sommige willen gewoon altijd hun gelijk hebben he, dus kijk is in de spiegel en zie daar!!

geniet van je moment, het kan zo voor bij zijn he !!

Toedeloe.
 
Ach, het gaat mij erom dat ik niet hou van ongefundeerde uitspraken hier op het forum.
Het forum is om te helpen, te leren en te laten leren, en uitspraken die niet onderbouwd zijn, daar heeft niemand iets aan.

En het is nu eenmaal niet mogelijk voor jou om de uitspraak te doen dat Ghost eenvoudiger zou werken dan Vista Backup wanneer je uberhaupt niet weet dat Vista Backup bestaat...
Laat staan dat je het getest en geprobeerd hebt.

En omdat hier vele duizenden mensen de topics volgen en er van willen leren, moet ik je uitspraak hier op zijn minst in twijfel trekken en daarom ook vroeg ik je onderbouwing.
Die je dus duidelijk niet hebt...

Ook fijne feestdagen!
 
Ach, het gaat mij erom dat ik niet hou van ongefundeerde uitspraken hier op het forum.
Het forum is om te helpen, te leren en te laten leren, en uitspraken die niet onderbouwd zijn, daar heeft niemand iets aan.

En het is nu eenmaal niet mogelijk voor jou om de uitspraak te doen dat Ghost eenvoudiger zou werken dan Vista Backup wanneer je uberhaupt niet weet dat Vista Backup bestaat...
Laat staan dat je het getest en geprobeerd hebt.

En omdat hier vele duizenden mensen de topics volgen en er van willen leren, moet ik je uitspraak hier op zijn minst in twijfel trekken en daarom ook vroeg ik je onderbouwing.
Die je dus duidelijk niet hebt...

Ook fijne feestdagen!

Zoals ik al zei is ghost vreselijk handig en erg simpel in het gebruik, dus wat wil je nog meer.

Ik laat me vooral niks door een ander aandringen want u komt erg opdringerig over met dat vista backup gebeuren. dus laat het rusten man. wara maak jij je nou druk om.
het gaat niet dat het niet onderbouwd is, ik gaf alleen maar aan dat ghost wel zo doeltreffend en simpel is..

toedeledoki
 
Misschien is Ghost best wel handig en simpel, jouw eigen ervaring, maar je moet niet zeggen dat het sneller en handiger is dan een andere mogelijkheid wanneer je dat helemaal niet weet:evil:
Daarmee zet je andere leden dus op het verkeerde been!

En verder veel plezier met Ghost12 hoor, moet je lekker zelf weten.

En eh, wil je hier perse het laatste woord hebben, mij zie je niet meer, dus ga je gang!
 
Ghost werkt gewoon veel sneller dan windows backup.

en nu ben ik klaar met berichten,

Fijne feestdagen.


Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegt, maar een stop zit er bij u toch niet op blijkbaar.
 
Hoi !

Voor zover mij bekend werkt je versie van Ghost NIET met Vista !
Vandaar dat ik je AcronisTrueImage aanraadde !

Greetz,

harry.

..even inhaken op een eerdere opmerking over Ghost 2003:

Inderdaad geloof ik best dat Ghost 2003 bij installatie onder Vista niet correct zal werken.
Een ander verhaal is het als je de rescue versie op een bootable stick zet en daarvan opstart. Dan heb je de lekker overzichtelijke interface van Ghost 2003 die perfecte images maakt die na terugplaatsen ook nog steeds werken. :D:D:D
 
Backupcentrum

Let op, rechtstreeks overgenomen uit het backup centrum van Vista:

Kun je mij vertellen hoe het komt dat ik in mijn Vista 64bit versie op het backupcentrum alleen maar een backup kan maken en niet van de gehele schijf? Complete pc backup kan ik nergens vinden, en zelfs niet in het helpcenter:confused:
 
backup voor ganse computer

moet je vermoedelijk naar een programma gaan die een 'image' maakt.
zoals Norton Ghost 14
ofzoiets als 'Acronis True Image '

Als dit je vraag beantwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan