Mail kwijt maar wel mb's iN Postvak In.dbx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo,

Opeens is er uit het Postvak IN van 1 van mijn hotmailaccounts alle mail verdwenen!! Maar als ik kijk in de map Outlook Express onder application data is de grootte van het dbx-bestand 20 mb. Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
Heb je je Hotmail opgenomen in OE? Ga dan in OE via Bestand naar Importeren en surf naar dat dbx-bestand.
 
Ik neem aan dat ik dan moet kiezen voor berichten? En dan? Als ik kies voor Outlook Express 6 zegt ie dat het opgegeven berichtenarchief niet kan worden geopend en mogelijk gebruikt wordt door Outlook Express! Hoe kan ik dit oplossen?
 
In OE kiezen voor Bestand, Importeren, dan kiezen Berichten, in vervolgvenster selecteren Outlook Express 6, Volgende, dan het onderste van de twee bolletjes selecteren, dan OK. In het vervolgvenster naar het dbx-bestand surfen met de knop Bladeren. Waarschijnlijk te vinden in C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{heel_lang_getal}\Microsoft\Outlook Express. Selecteer Postvak IN.dbx.
 
Zo heb ik het gedaan maar dan krijg ik die melding.........
 
Mm...heb je ook al geprobeerd opnieuw via Internet Explorer naar je Hotmail-account te gaan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan