foutmelding in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
:) Via Outlook Express krijg ik de onderstaand foutmelding als ik in de bijlage 1 of meerdere bestanden mee stuurt.
Als ik het bestand naar mijn eigen (sub) emailadres komt deze wel goed aan.
De bestanden zijn documenten die ik zelf gemaakt heb in Word.
Ik heb nogmaals mijn pc op virussen gescanned en is schoon naar mijn idee.
Wat kan er nu corrupt zijn aan mijn eigen Word bestand?
Hoe cotroleer ik dit?
Wat kan er nog meer fout zijn??? :(

Deze e-mail is door E-mail Virus Scan gecontroleerd op virussen.

Het Microsoft-bestand Ski Winter Val di Fassa 2008.doc kan niet worden gescanned omdat het corrupt is, fout code DECERR_CONTAINER_OPEN.
Wees voorzichtig met het openen van dit bestand[/SIZE].
 
Laatst bewerkt:
Vandaar ook "leesvoer" genoemd. Het zijn meerdere hits die je door kan spitten en vervolgens mogelijk weer verder brengen.
 
Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen en idd. ook ik word er niet wijzer van. Ik ben bang dat dit een beetje een vreemde "boodschap" is.
 
Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen en idd. ook ik word er niet wijzer van. Ik ben bang dat dit een beetje een vreemde "boodschap" is.

Intussen heb ik wel een foto kunnen versturen en een kleinere document wat wel goed over komt. Ik krijg het vermoeden dat de bewuste Word ducument te groot is.
Het zijn 2 pagina's tekst met wat foto's en een bewerkte briefhoofd.
Misschien een aanwijzing?
 
Beetje lastig Ik beheers de engelse taal niet goed.
Je kan iedere site in jouw eigen taal laten tonen.
Google ff vul in bv vertaal engels naar nederlands er zijn er zat.
De microsoft sites kan je zeker in je eigen taal lezen zover ik weet.
Wanneer je de engelse taal niet volledig beheerst is het makkelijk een site te zoeken die alles voor je vertaald. gtrs nixs.

Hier kan je ruw vertalen http://voelspriet.nl/vertaal.htm
engels>nederlands hele site
 
Laatst bewerkt:
Beetje lastig Ik beheers de engelse taal niet goed.
Ik beheers de taal perfect i.t.s.t nederlands maar ik kom er ook niet uit,ik ben bang dat het op pasja`s uiting terecht komt leesvoer .
Sorry verder dan eun ruwe vertaler kan ik je niet helpen zie bericht onder deze site vertaald niet letterlijk maar ruw en dat komt neer op begrijpelijk heel makkelijk
Ik hoop dat je er nog uit komt en dat even laat weten,op de meeste pro`s weten die hards hier wel een oplossing ...........nixs
 
Beetje lastig Ik beheers de engelse taal niet goed.

http://voelspriet.nl/vertaal.htm voor ruw engels>>>nederlands de link staat u meerdere malen vermeld
Meerdere mensen kunnen de taal niet beheersen en zeker de ICT taal niet ik vindt dit een mooie oplossing mischien zijn er betere maar die ken ik niet zelf gebruik ik de sites niet

nixs
 
http://voelspriet.nl/vertaal.htm voor ruw engels>>>nederlands de link staat u meerdere malen vermeld
Meerdere mensen kunnen de taal niet beheersen en zeker de ICT taal niet ik vindt dit een mooie oplossing mischien zijn er betere maar die ken ik niet zelf gebruik ik de sites niet

nixs

:D Ik denk dat ik eruit ben. De bijlage worden nu goed weergeven.
De manco lag er in dat ik niet meer dan 1,5 mb mag verzenden per email.
Door de plaatjes te comprimeren kom ik onder de 1,5 mb:) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan