Mini-DV van camera DCR-HC24 Naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleemkind

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
15
Hoi,

Mini-DV van camera DCR-HC24 Naar pc

Maar dat lukt niet, ik heb alles geprobeert..

:confused: Software + hardware geinstaleerd
:confused: Google
:confused: verschillende forum's doorgespit

Maar, ik moet morgen voor school een project afhebben met dit filmpje op DVD, maar dat kan niet want ik krijg het dus op de PC. :eek:

oja, als ik USB-streaming tool doe, dan krijg ik wel beeld, van de camera. rechtstreeks

Wie o Wie helpt mij (A)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wat lukt er precies niet? Het capturen? Ziet je PC de camera helemaal niet? Is de software compatible met je camera? Etc. Graag wat meer informatie.

MAAR, IK MOET MORGEN VOOR SCHOOL EEN PROJECT AFHEBBEN MET DIT FILMPJE OP DVD, MAAR DAT KAN NIET WANT IK KRIJG HET DUS NIET OP DE PC

Dan ben je lekker op tijd. Gelieve voortaan niet zo te "schreeuwen", dat komt nogal drammerig over en de mensen laten zulke topics juist sneller links liggen.

oja, als ik USB-streaming tool doe, dan krijg ik wel beeld, van de camera. rechtstreeks

Awel, dat moet je capturen met je video bewerkings programma....
 
Laatst bewerkt:
En wat lukt er precies niet? Het capturen? Ziet je PC de camera helemaal niet? Is de software compatible met je camera? Etc. Graag wat meer informatie.



Dan ben je lekker op tijd. Gelieve voortaan niet zo te "schreeuwen", dat komt nogal drammerig over en de mensen laten zulke topics juist sneller links liggen.

Sorry ;), maar weet je wel een oplossing :p
 
Lees mijn post nog eens en kijk eens goed wat ik vraag? ...Juist: meer informatie.

En heb je, zoals ik zei, al geprobeerd dat beeld te "capturen", want zo moet dat normaliter.
 
1) je kan beter een firekabel gebruiken dan usb (kwaliteit)

2) je zegt dat je beeld hebt rechtstreeks van de camera, dit wilt zeggen dat ie in opnamemodus staat. Om video's te capturen moet je camera in afspeelmodus staan. Dan laat je de film afspelen op je camera en bigin ke op je pc te capturen. De tijd die nodig is om je video op de pc te krijgen is dus de tijd van de film. Het is niet zo dat je bij dv-tapes een file kan selecteren en gewoon naar je pc plakken.
 
1) je kan beter een firekabel gebruiken dan usb (kwaliteit)

2) je zegt dat je beeld hebt rechtstreeks van de camera, dit wilt zeggen dat ie in opnamemodus staat. Om video's te capturen moet je camera in afspeelmodus staan. Dan laat je de film afspelen op je camera en bigin ke op je pc te capturen. De tijd die nodig is om je video op de pc te krijgen is dus de tijd van de film. Het is niet zo dat je bij dv-tapes een file kan selecteren en gewoon naar je pc plakken.


allebei deed ik de hele tijd :)

maar. ik ga even op andere computer checken. want mijn moviemaker is kapot. of ik dan kan capturen
 
Lieve schatten van het helpmij.nl forum.

het is gelukt..

natuurlijk vanuit mij eigen, maar dat is loghisch :)
 
Wat ben ik blij dat je eindelijk verder kunt met je bezigheden, ik wens je veel succes en sayonara.
 
Lieve schatten van het helpmij.nl forum.

het is gelukt..

natuurlijk vanuit mij eigen, maar dat is loghisch :)

Misschien dat je je oplosing kunt posten :thumb: ?? Voor mensen die mischien hetzelfde probleem hebben.
 
Als je vanaf het begin meer concreet had gezegd wat je onder "software" verstond, dan hadden wij geweten dat je de drivers vergeten was.
 
Laat maar, het is toch opgelost nu? Succes met je opdracht verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan